Yeezus

Nu är det jul igen

Kategori: Allmänt

Hej på er och God Jul :D

Just nu sitter jag här i mitt rum,
lite smått mobbad eftersom att mina syskon spelar ett spel där man bara kan vara 4 på och vi är ju 5 med Anders så jag fick inte vara med lol..

Yes då var Julen 2009 över..Tiden går så sjuukt snabbt! Men vi fick ju en hyfsat vit jul i år ändå :O...det är snö för engångs skull (woho jag är expert på att ha noll koll på särskrivning)

Yezz sitter här med mina sexiga hörlurar.. OKEJ nu är det såhär! Jag fick ett par hörlurar, ett par rosa men inte de som jag ville ha. Men jag kan få de som jag egentligen ville ha...men då måste jag ta utav mina julklapps pengar. Anledningen till att jag inte fick dem var för att försäljaren sa att basljudet var för högt eller nått.

Men de är ju snygga!!! hahah äsch nu ska vi inte vara sånna ytliga jävlar, Jag har faktiskt haft ett par liknande till de rosa innan och de pajade efter ca ett halvår..kanske inte ens det! och sen hittade jag inte kvittot som var typ ett A4 papper stort... Fail? Yes I know. Men det var ju inte alls meninn att jag skulle tjata om mina hörlurar jag hursomhelst ett dilemma med det.

Yes tillbaka till min jul då. Vaknade runt 9-10, gick upp och åt frukost. Sen var jag framför datorn och kollade på diverse serier och dramor...Duschade, fixade mig och sen kolckan 14.00 kom Hanna och Anders. Tiden gick och det blev Kalle Anka lol. Som vanligt drev Christian med Johannes lol, han jämför alltid Johannes med kalle anka när han vaknar i musses husvagn. Därav har han namnet klant Kalle om ni inte visste det lol.
Öh...jo sen käka vi..asså seriöst hemgjorde köttbullar är gott! Stolt svenneballe för sina köttbullar (lol kommer ursprungligen från Turkiet men det skiter vi alla i OKEJ??? *jag är på ett väldigt konstigt humör idag..fett och socker chock skulle jag tro xD*

Asså jag vet inte om någon orkar läsa detta men skitsamma...

Btw på tal om turkar (nej jag är inte rasse jag lovar D:) det ska komma en turk som är ett stort fan av ataturk lol.
Tyvärr är jag inte påläst så jag kan inte säga mer om det^^

okej back to Christmas! efter att vi ätit så däckade typ alla av paltkoman och protein choken xD.. Sen när man knappt var återhämtad fick man agera tomte..vilket inte var så skänt fick typ krypa under granen när jag var proppmätt! kände mig som en överviktig person som precis sprungit maraton loppet D:

Yes och då fick man fina julklappar..typ snygga skullcandy hörlurar :D..inte de jag ville ha...men de kan jag ju som sagt köpa om jag vill!



Btw jag fick en penna där det stod mitt namn "En frimodig och sällskaplig person" stämmer detta in på mig tro? :O

Oh well...sen i tisdags färgade jag mitt hår :D det är typ chokladbrunt :O skit mörkt!



haha usch för mina ringar under ögonen..finns inget fint med det :(

Hursomhelst...asså åhh nu har jag ätit så mycket julsaker att jag bara vill börja fasta :o....kanske låter konstigt men jag har funderat på det...seriöst xD...jag skulle vilja testa mina gränser ibland...fast ahh jag är rätt så påverkad av det jag äter...blir skit sur och ledsen när jag är hungrig av någon konstig anledning.

Oh well... Jag ska kanske börja i Capoeira (eller vad det nu heter) lol det ligger väldigt nära mig :D sen måste jag röra på mig! Börjar snart likan en valross D: måste komma igång med springandet också..

Btw vad tycker ni om eventuell framtida hårfärg? :O behöver råd! passar jag i mörkt? mellan? ljust? help me D:!

(sorry för stavfel och sånt..jag är tyvärr för lat för att kolla igenom)

KOMMENTARER:

  • Sarah/Pyra säger:
    2009-12-26 | 01:27:47
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Seriöst, jag kunde inte sluta skratta xD Flummiga person ;) Och jag läste allt mohahaha!

    Anyway, det skulle varit snyggt med det du har nu (på bilden) och ljusa slingor :*

    Eller blont med rosa slingor ;)

  • malin säger:
    2009-12-26 | 22:06:14
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    hårfärgen som du har nu verkar ju passa. Ser bra ut på kortet i alla fall.

  • eleni säger:
    2009-12-27 | 20:23:32
    Bloggadress: http://missfikus.blogg.se/

    hahah, din jul slog min! ska berätta om min imon när vi ses!! (Y) hmm, jag tycker då blont med typ lite slingor i kanske ngn annan blond nyans eller ljusbruna slingor. jag tkr att du ska ha typ askblont (Y) så som vi har pratat om :) xD

Kommentera inlägget här: