Yeezus

Student

Kategori: Allmänt

Yo, yo, yo! wassup man!  Nejmen..hej xD

Idag tar min käre bror studenten och jag är som vanligt lite halvgrinig
eftersom det är morgon och min mamma stressar sönder som vanligt...
Ska åka typ till operahuset eller nått och ta emot Johannes som kommer på paddan. Vet inte om han ska göra nått efter..men om han ska göra det..så ska jag åka tillbaka via spårvagn...kul? nej ._.''' Jag måste städa mitt rum och är inte på humör alls!
Aja ska sluta klaga..här kommer iallafall lite bilder från de senaste händelserna:


Eleni and Ryou :D Peace ~~

  Lite kladd från evighetslektionen vi hade i måndags -_-



Min trädgård^^ ..gjorde ett failat försök till att sola



Klippte lite och färgade mitt hår...resultatet blev ok.. Trodde först att det skulle bli skitfult xD

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-06-04 | 21:11:32
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    HAHA! kolla mitt hår på bilden o.o gosh xD NAJS SOM FAN ATT DU UPPDATERAR!! och grattis till johannes! ^^synd att vi åkte så tidigt :/ barnen fick typ damp på hemvägen :<<

  • Ryou! säger:
    2009-06-04 | 21:22:50
    Bloggadress: http://awaltzforemelie.blogg.se/

    Haha, snacka om vackert leende XD

Kommentera inlägget här: