Yeezus

Fail inlägg

Kategori: Allmänt

Hej^^
Tänkte jag kunda uppdatera nu, har inte pallat att göra det på länge nu. Men iallafall, Jag kännermig så trött nu för tiden.. Typ har ringar under ögonen (vilket är väldigt störande!) och sånt. Jag är inte riktigt säker på varför jag ser ut som en levande zombie men det kanske har med att jag vaknar på natten ibland och typ tar lång tid på mig att somna om :s ...

Oh well.

Lol min bror frågade mig idag typ "Du tränade väl inte så mycket när du var liten?"
Jag: "Öh va haha nej? Det syns ju vafan xD"
Han: "Aha..jag tänkte bara för många korta människor brukar ofta ha tränat som små"

...wtf xD....Jaa jag vet att jag är kort men jag är inte alls vältränad o.o jag är typ fatso itself! 8D

Men iaf gick på promenad och min mum sa till mig att jag skulle dra med mig honom för att han behöver komma ut lite. Lol vilken hund till brorsa man har.

Dagens komplex

Så vad jag har kommit på (med hjälp av min käre bror -_-'')  är att jag tydligen ser skumm ut på grund av min korthet o.o, seriöst jag har inte haft problem med min korthet på jätte länge men jahapp nu ser man konstig ut då lol.
Sen så vill jag ha fylligare läppar! det ser så fint ut :s.... bajs på dåligt självförtroende och fult tryne! xD
Nejmen seriöst jag är långt ifrån på topp nuförtiden -_-




 ..Så laddar jag upp en bild på mig själv bara för att visa hur dubbelmoralisk man kan vara xD
Ser dock tjurig ut så det kanske passar.

(Btw asså jag orkar inte rätta alla mina fail stavningar och sepe grammatik)

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-03-17 | 23:37:52
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha, johannes säger så skumma saker ibland o.o

    haha, du borde ha honom i koppel (h)

    men du är inte så kort, och johannes är ju överdrivet lång ;o och du ser inte konstig ut, wtf :S

  • Ryou, you know who :3 säger:
    2009-03-20 | 00:55:01
    Bloggadress: http://awaltzforemelie.blogg.se/

    Titta så duktig jag är som kommenterar 8D ahaha vi får bilda nån klubb på komplex och fnissanden XD

  • malin säger:
    2009-03-25 | 18:54:34
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    ahaha tog du med honom ut då? xD



    vakna mitt i natten syndromet we like... (y)-.-''

Kommentera inlägget här: