Yeezus

Pinsamt

Kategori: Allmänt

Jaoo, sitter och spelar dear old Diablo ^^, har inte spelat det sen typ..7:an eller nått o.o..
Längesen xD
Aja idag är det onsdag...dom suger xD Hade bild och fick redovisa min fula bild som jag målade av från en av hoppers tavlor...Jag liksom typ satt där och det enda jag kunde tänka på var typ "jaa jag vet att den är ful!". lol

Men aja, min dag var väl hyfsad..skämde ut mig lite grann i skolan ahem...på engelskan då så skulle vi snacka om saker som irriterar oss (fast på engelska då)
Sen var det nått ord som hette "pet peeve" som betyder typ en småsak som folk irriterar sig på, och denna småsaken varierar från person till person till exempel vissa stör sig på när man matchar för mycket i sina kläder, en del stör sig på när man tuggar med öppen mun osv.
Så då kom  jag på att jag har en grej som jag stör mig på och har tvångstankar om, det är när folk sätter sig i min säng och drar täcket över sig med kläderna på.
Jag gillar det inte för jag vill att man ska ha pyamas på¨sig när man gör det , annars blir det typ "smutisgt" i mina ögon.
Så jag sa det fast på engelska...men ehh xD det blev typ världens misstolk och min lärare ba:

"Jessica has an intresting pet peeve, she doesn't like when people lie in her bed with their clothes on"


 .....sen började alla typ klappa i händerna xD omg jag blev typ helt röd och ba "Nej det var inte de jag menade! nej!" haha lol lät ju som årets pervers typ "uhh jag vill att folk ska vara i min säng nakna"...Ganska pinsamt.

Sen har jag lämnat in min sommarjobbs ansökan! nu var jag allt duktig tyckte jag lol xD...

Men men nu ska jag tillbaka till  Diablo. Har plecis blivit klar med min första Quest höhö 8D

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2009-03-11 | 22:33:43
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    ahahahahah lololol xD asså jessica du Äger!

  • eleni säger:
    2009-03-11 | 23:49:07
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    HAHAH! ganska roligt ändå (Y) bra, nu kommer du tjäna lite pengar i sommar (såattdukanskeföljermedmigpåwow?wow=wayoutwestxD) anyways,min dag sög så hårt att det inte är sant.

Kommentera inlägget här: