Yeezus

Bröd

Kategori: Allmänt

Asså jag har insett en sak, när det gäller godis och sånt så kan jag faktiskt hålla mig från det.
Men när det kommer till bröd, framförallt polarkakor...så går det inte! Och det är sjukt!

Bröd är ju inte så överdrivet nyttigt heller och jag får sjukt ont i magen av att äta det. Jobbigt värre :s

Aja så nu är det söndag då, fast jag vet inte, jag känner faktiskt ingen särskilt ångest inför morgondagen som jag brukar göra. Det enda jag känner ångest för är faktiskt nationella provet (tror bara vi har ett kvar!) och de individuella valen....

OCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Feriearbetes mötena! OMG >.< jag har fått tre datum var av jag är osäker på två av dom. Seriöst det står på ena pappret att jag ska vara där den 27:e och på ett annat står det 26:e ..... sen står det att jag ska vara på ett annat möte 28:e.. Öhm ja ._. ... så kan det gå.

Fatta att jag är pepp på att ha sommarlov och inte ett feriearbetssommarlov utan ett vanligt normal sommarlov, men nej det får man inte ha längre... Inget sommarlov med barnbidrag som på den gamla goda tiden typ :s .

Aja jag vill bada XD för första gången på länge så vill jag faktiskt bada ;O asså fatta vilken träning det var förr när man sprang runt och badade! Oh well ska sluta klaga nu. Såg på Eurovision igår höhö, Norge vann och jag blev glad, lätt den bästa låten 8D och nej jag säger inte så bara för att jag tyckte han var söt....vilket han var XD men iallafall jag tyckte året Eurovision var bäst hittils, seriöst jag ville inte kolla på den förra bara för att alla länderna bara röstade på sina grannländer och att jag blev så besviken förrförra gången då den där jäkla gay lebben vann -_-..som förövrigt sög!

Men aja jag har klippt lite på min lugg nu^^ fick helt plötsligt lust att ha lugg ~~ fast jag vet inte vad jag passar i :s

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-05-17 | 20:16:19
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Ja, det var bra eurovision i år :O Verkade som att folk röstade på de bra låtarna, och inte bara på sina grannar = BRA!

  • Anonym säger:
    2009-05-19 | 13:28:55

    lol bröd xD



    klippte du själv?

  • eleni säger:
    2009-05-20 | 19:34:44
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    sv: hade glömt att berätta.

    Ja, men det är fult ju. Ville bara hem och dö lite. Har försökt fixa det, men failar bara än så länge :/

  • malin säger:
    2009-05-21 | 13:05:57
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    oj, den under va från mig..



    sv. va? det viste jag nte att du hade. Men det är skit kul! du kommer säkert också tycka om att fotografera när du börjar med det. :D

  • eleni säger:
    2009-05-24 | 20:22:19
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    sv: tack.

    Ja, men pengarna kommer ju denna veckan? Jag kommer shoppa bort allt :o

  • malin säger:
    2009-05-26 | 12:29:51

    sv. Det kommer säkert gå så bra så.



    Jag bytte rum med mamma och Dick. De behövde typ större rum.:P lägger upp bilder när jag fixat klart ;)

Kommentera inlägget här: