Yeezus

Need some good news

Kategori: Allmänt

Japp mitt i veckan är man då^^ Känner mig så sepe opepp inför denna fredagen.

Kan inte spela på trummorna heller för att jag nämligen har tagit vaccinet. Troligen försvinner det imorn...Annars får jag la öva med armen. Nå hellre detta än att ligga sjuk i två veckor och missa en massa viktiga saker ;o..

Men men iallafall idag slutade men 16.00, hade gympa och tittade på ointelligenta filmer om gympa. Seriöst det måste vart gympa for dummies. Asså vad är det med gympa lärare och tecknat?? o.o

Aja men iallfall fick utvärdering idag, woho ingen IG varning här inte :D G! xD (ofta man blir glad för ett G men i idrott blir man det om man heter Jessica Andersson och skippar gympan varje vecka typ)

Oj oj >.<...Tiden går verkligen fort när man sitter framför datorn, måste strax gå och göra matte.

Btw såå målade jag idag :o .. Blev manga igen eftersom att jag är för lat för att orka måla verklighetsbaserat. Blev inspererad när Ylva satt och målade en massa gothic lolita snubbar så nu gjorde jag det med X)... Eller aahh en gubbe gjorde jag.



Okej kanske inte direkt snygg, men jag blev iallafall hyfsat nöjd.

Oh well anyways, jag typ spelade Diablo när jag kom hem haha asså ursäkta mitt nörderi men jag klarade av en boss utan att dö, asså ni som känner min brorsa Johannes vet ju att han är årets spelnörd. Tänk er då att hans gubbar alltid dör MINST en gång på denna bossen asså jag skojar inte han är sjukt svår den jäveln D:...
Och jag klarade det :O Jag är grymt imponerad haha hade ju förberett mig på att dö typ 15 ggr minst lol.

Aja höhö återigen förlåt för mitt nörderi, men jag kommer från en familj av metal/rock lyssnande spelfreaks så vad ska jag göra *rycker på axlarna*.

Haha jag är duktig idag för att mitt inlägg inte är så "hej hej här är jag och är ledsen!! snälla jag vill ha all er uppmärksamhet" lol..nej tack till sånt

Aja slänger in en ego pic (woho det som ni alla väntat på! *ironin flödar här*)



(ignorera smutset under mitt ena öga xD)

Jag har faktiskt alltid haft problem med min hud och smink. Min hud är jobbigt äcklig och vägrar låta sminket vara! Äcklet vill typ kleta ut det och vouala! Så ser jag ut som en panda! eller typ en sepe fail zombie -_-''


Oh shit nu måste jag sticka och göra matte!

Ciaaaaoooo fooor noooow ;D


KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-11-11 | 23:01:53

    hahha, jag kommenterar, men jag vet itne va jag ska skriva. true blood var svin jobbigt idag.



    bilden var skit fin! gjorde du den i skolan eller heeemma? :: haha

  • jessica säger:
    2009-11-12 | 20:05:49

    Hahah både hemma och skolan...men den är inte så fin xD'



    Och jag vet att det stavas voila!

Kommentera inlägget här: