Yeezus

Parfymer och paprikor

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Återigen har jag inte gjort matte...Och har matteprov om en vecka för att vara exakt!
Suger som fan! Hatar äckel matte! men måste gå det.

Igår åt jag wook (asså jag vet inte om det stavas wok eller wook) det var så jäkla gott :D
Jag älskar när jag lyckas övertala mamma om att laga sånt...typ kiss my ass köttbullar xD
Seriöst det finns inget som är äckligare än köttbullar. hemagjorda köttullar är jätte gott men inte typ scans och sånt strunt.
Det innehåller waay för mycket kväve typ. Jag frågade pappa om de inte innehåller metan gas med tanke på att dom stinker som...jag vet inte vad D: ÄCKLIGT

riktig mat ska det vara :o

Anyway...igår gick jag igenom mina parfymer,mitt smink etc. Och så kom jag på att jag har typ 10 parfymer ehe..



Eller så kanske det var 11.. jag vet inte och jag har kollat dem och ingen har blivit för gammal iallafall.

Börjar dock misstänka att jag kanske blir en parfym samlare xD... Men jag typ älskar skor också märkte jag..typ igår när jag gick igenom mina skor så blev jag salig när jag såg de nya sommarskorna som jag köpte i somras..de är så fina *_*
Men det är så svårt för mig att hitta skor eftersom att jag har mellan storlek 35-36..suger men vad ska man göra.



Så nu fick jag plats med platttången och hårtorken också. Plattången ska inte ligga å golvet mer..jag råkade trampa på den och den gick nästan sönder.

Oh well...Idag har man sovmorgon och då passade jag verkligen på att sova ut. Hade tänkt att springa men jag var waay för trött :/
Och idag ska man hålla på med lera (FAAN!&¤"#&/¤#)("#)#%)!!!!!!!!! jag vill verkligen inte :( Tänk er att man måste kämpa med en skulptur och göra den EXTAKT lik den saken man skulpterar och att ens betyg hänger på det....Då kan ni verkligen tänka vilken situation man är i.

Oh well jag ska inte klaga mer. Ha en bra dag

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-11-27 | 20:50:55
    Bloggadress: http://missfikus.blogg.se/

    hahah, men parfymer is the shiiiit!! Jag vill ha en ny, men får se typ! ska önska mig dkny i julklapp (äppel-parfymen!) haha

  • Ryou :D säger:
    2009-11-28 | 22:57:39
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Herregud 10 parfymer...Jag har EN ENDA.

Kommentera inlägget här: