Yeezus

Mjukisbyxor och ego!

Kategori: Allmänt

Äntligen kom man in på denna sidan D:

Min dator är typ jobbigt trög idag! Men aja saksamma.

Hehu idag fick jag tillbaka mitt matteprov! Ehum jag kan då säga att högsta poäng var 21.. Man skulle ha 12 poäng för att kunna få godkänt....Och Jag lyckades få...........9.5 LOOOL hahah IG here I come!
Nejmen serösly! Jag hade feber D: Vilket jag fick upprepa till henne x antal ggr  -_-
Våran mattelärare är ganska trög.
Och sen blev jag jagad av en läskig Gabriel som skulle kittla mig D: worst nightmare ever typ!

Aja här kommer lite egopics~~

haha wannabe cool i home soft oufit lol
woho xD

Haha och imorn ska man på restaurang med mel och mal! det ska bli nice, käka sushi kanske :O Fast jag vet inte om jag vågar D: ...får se. Har iallafall tiggt om pengar nu, men vet inte om hur jag ska göra med konserten på söndag...antingen får jag tigga eller ta från mitt konto D:

AND finally är jag klar med min reileif~~

Aja fredag imorn! <3

Och nu ska jag sluta skriva och försöka få mig att städa mitt rum >.<

Ciaaaao for nooow ;)

KOMMENTARER:

  • Ryou :> säger:
    2009-10-23 | 22:11:28
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Oj ditt hår ser så tjockt och lockigt ut på bilderna, jätte fint! :D

Kommentera inlägget här: