Yeezus

Sepe face och äckliga havsdjur

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Sitter och tittar på open water och snackar skit om den filmen med eleni på msn lol.
Seriöst den suger ju så mycket!

eleni... säger:
vad har hänt i filmen?
jessica säger:
de simmar
eleni... säger:
ah
xD
jessica säger:
och fåglar kom..

jaa detta kanske är en bra demonstration på hur händelserik filmen är lol.

jaja kan slänga in en bild på den iallafall



Men seriöst jag har verkligen havsfobi ;o ... även hajar :/ fast den fobin har försvunnit lite.

Några av mina andra havsfobier är marulkar, jag är ganska livrädd för dom xD typ på hitta Nemo så får jag panik när jag ser den :(



Dess utseende skrämmer mig verkligen D: så jävla äcklig! Sen tanken att helt plötsligt vakna upp och befinna sig mitt ute på havet eller långt ner i havets botten bland alla marulkar och jättebläckfiskar..och vrak >.< USCH USCH





















Aja...äckligt xD

Hursmhelst idag var jag på stan med the slaves hähä :D Det var kul och jag blev så shoppingsugen!
Så idag har jag fått 1 000kr à la studiebidraget och så troligtvis blir det en massa köp!


oh well hittade ett par gamla solglasögon som jag posade lite med..och sen tog jag lite egopics med elenis digitalkamera så jaa det kommer lite egopics, jag kan verkligen ha kul med kameran men jag ska nog ta det lite lugnt med egopicsen i framtiden xD Inte så kul att stirra på min fejja hela tiden ;o


HAHAHA asså hur ser jag ut här egentligen!!

Hahaha asså jag garvar varje gång jag ser bilden ser ju helt retarded ut! ignore äckligt glänsande hud btw :/

Aja ska lata mig lite framför teven och sen sova. Godnatt!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-10-27 | 23:04:46

    hahaha, älskar glasögonbilderna! :D men du ser så liten ut :o! typ fem, haha

    Filmen sög, men samtidigt är den asrolig, hahaha

  • Ryou säger:
    2009-10-28 | 12:40:36

    Haha en blivande kaorou på solglasögon bilderna XD

  • Mimi säger:
    2009-10-29 | 10:38:26
    Bloggadress: http://hermimionr.blogg.se/

    Den sista bilden är du så söt på! Där kan man verkligen se hur du är xD

  • Ryou säger:
    2009-10-29 | 15:16:49
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Sv: JAAA DET ÄR PRECIS HAN, DEN JÄVLA TÖNTEN HAHA. Man vet direkt att det är han för han är en idiot :D

  • malin säger:
    2009-11-01 | 18:03:02
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    filmen verkar as tråkig :P. och jessi xD hur stor ät chansen att man vaknar upp på havets djup? xD

Kommentera inlägget här: