Yeezus

Bad day

Kategori: Allmänt

Hej ^^

Idag har verkligen inte varit min dag, okej dagen började inte så otursamt. Det var kallt som satan dock.
Jaa men jag vaknade ändå inte på så gott humör, någon duschade så jag fick vänta längre än vad jag väntat vilket ledde till att jag kom försent,
jag tar min lilla tid på morgonen.

Sen gick allt bara neråt typ, folk dissade och missförstod en och på något sätt lyckades man missa spårvagnen när det ändå var 10 min kvar när jag gick!
När jag väl satt eländig och frustrerad på spårvagnshållplatsen så insåg jag att jag hade glömt min ryggsäck med pengarna och spårvagnskorten,
så jag fick springa tillbaka med högklackade skor och hämta den. Samtidigt som jag hade idiotiska benvärmare som bara gick ner hela tiden när jag gick!

Så när jag väl mötte Eleni var jag skitsur.
Men som tur var ändrades mitt humör och jag blev genast lite gladare, dock knde jag mig ändå frustrerad av dagens händelser, men ingen idé att gå in mer detaljrikt på det, för ingen orkar läsa och jag orkar inte skriva.
Så jag måste läsa min engelska bok för jag ligger så sjukt efter och egentligen måste jag städa och göra en massa läxa men jag orkar inte och är för irriterad, sorry att jag bara klagar men det var verkligen inte min dag idag.

Det grymma var dock Melikas konsert :)



Japp tyvärr kunda jag inte ladda upp bilderna från konserten för att Pc studio har bestämt sig att faila

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2009-09-30 | 07:56:40
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    dådanna dager... >.< we all have them.

    men dom var duktiga :) spc mel :D

Kommentera inlägget här: