Yeezus

Lång dag

Kategori: Allmänt

Heej

Jag är så jäävla trött. Seriöst jag typ dör :( får dra mig till sängs snart. Åt två mackor förut, dumma mig! Bröd, speciellt vitt bröd är inte bra för min mage!

Kan inte bestämma mig om man ska sminka sig och fixa sig så att man känner sig hyfsat fin eller om man ska gå och excersiza lite så att man känner att progress "försöka gå ner", att det liksom händer nått med den ideen.
Jag har vart så slarvig, både idag och igår.
Nej men får la fixa det. Öhh jaa idag hade jag iallfall smink som jag kände mig hyfsat bekväm, hade även lösögonfransar :D De höll sig hela dagen föruom sista lektionen då det vänstra ögat failade sig :(

Meeen fortfarande värt det :)
Jag förstår folk som inte pallar att sminka sig etc. men jag kommer aldrig förstå de som dömer folk för att dom sminkar sig, smink är en hobby. Man vill göra sig fin och för mig är det mer, om jag inte sminkar mig och känner att jag gör nått kul med mitt utseende så blir jag utråkad, jag personligen tycker det är tråkigt att se likadan ut i ansiktet varje dag. Själv sminkar jag mig inte varje dag men jag kan förstå dom som gör det och jag kan förstå dom som inte sminkar sig alls.

Meen iallafall... Jag vill färga mitt hår :O kanske i nån ljusare askigare (?) färg....eller nått annat.

Oh well ska sluta babbla . Men vi ses....



what happened to the old times, now its cold and shallow..~

KOMMENTARER:

  • Pyra säger:
    2010-04-22 | 07:03:04
    Bloggadress: http://*svara mig via sms*

    Var det folk i skolan som whinade över folk som sminkade sig eller >:?

    Annars kan jag hålla med dig angående smink. Det är skönt att hapå sig och känna sig fin när man går till skolan/ut och sådant.

  • eleni säger:
    2010-04-22 | 18:30:05
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Jag tycker också om att sminka mig för att jag känner mig snyggare då och det är väl inget fel på att vilja vara så snygg som möjligt? Vissa tycker kanske att det är snyggare att vara utan smink, men inte jag (om man inte tar för mycket haha)

    men alla får la göra som de vill och jag får tycka som jag vill! haha



    om du ska färga så får du la bleka det om du ska ha det ljusare? :o

  • Susanna säger:
    2010-04-22 | 22:30:19
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    vad läskigt satt just och läste på den där halvasiatiska tjejens blogg om smink (stalkar henne haha :3 ) och får väl säga lite som henne, att med smink så vill man ju framhäva sig själv, sin personlighet, sitt nakna ansiktet behöver ju inte alltid var det som är den sanna sidan, man använder ju kläder efter sin personlighet.

Kommentera inlägget här: