Yeezus

Snabbt inlägg

Kategori: Allmänt

Yoo!

Det är tidigt på morgonen....typ xD det är verkligen tur att det är sovmorgon imorn säger jag bara D:

Har nationellt prov i Eng B! Usch är inte väl förberedd...det kommer gå åt helvete haha.

Men men anyways... Ska strax klä på mig och försöka gå till centralen. Misstänker att mina ben är lite trötta eftersom att jag sprang igår. Men jag ska inte gå så jättelångt ;o

Lol jag ät thai mat till frukost. Men jag kan typ inte äta så mycket bröd och sånt längre ;o och så har jag slarvat med att äta middag två dagar i rad nu så.

Oh well längtar till sommarlovet som många andra gör! Och jag måste verkligen städa mitt rum sen.... Och göra matte + en massa annan skit! Jag hinner knappt ha min egna fritid känns de som..ändå får jag inte vissa saker gjorda.

Men men ska nog dra nu, har inget intressant att uppdatera egentligen.. Men men^^

Ciao for now

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: