Yeezus

I guess

Kategori: Allmänt

yoo yoo, nu uppdaterar jag igen :D

Idag är det solsken och jag vet inte en enda person som inte gillar solsken :O iallfall inte här i gråa sverige!
Hmm idag ska jag måla kroki *DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRaskdjhvdujhsap* jag vill inte måla av nakna personer, min prydhet tycker detta är äckligt och jag har aldrig sett det vackra hos nakna människor!

Äckligt ju :(

Anyhow...

-------

Kom nyss hem från allt det där. Jag skrev ett inlägg förut och allt försvann för att jag råkade komma åt en knapp på skrivbordet. Jävla dator!!!!!

Lyssnar på trance/techno/jagvettefan? xD Jag blir typ hyper av det hahah, har lust att dra till ett jävla disco och dansa skiten ur mig (inte bokstavligen) eller dra till nån konsert. Det är så jag får ut mina känslor tror jag, om man nu ska vara djup och läsa av min personlighet. Jag hatar konfrotation, jag hatar drama och jag hatar att bråka. Så alla som jag bråkar med borde ta det som en komplimang att jag bryr mig tillräckligt för att orka bråka med er, haha usch nu låter jag egocentrisk. Jag menar inte som om ni ska vara glada för det men det är iallafall sant att om jag bråkar så betyder det att jag känner mig tillräckligt säker för att kunna uttrycka mig lol. Ointressant. Sen bråkar jag inte så ofta så det är inte en pik mot nån.

Jag älskar dock att kolla på drama. Men jag blir äcklad av för mycket känslor, jag vet inte riktigt varför :S
Det är därför jag inte vill bli kär egentligen, det är bara jobbigt och dramatiskt för min del.

Oh well, jag är lite halv deppig. Haha det är jag 24/7. Men seriöst varje gång det går bra för vissa greje går det åt helvete för andra. Haha fast ibland kan man ha sån major setback! Typ allt händer på en och samma jävla gång. Åhh! Det är jobbigt. Personligen så brukar jag intala mig sjäv att jag inte bryr mig, asså  jag kan bokstavligen hjärntvätta mig själv och sen låtsas som om inget har hänt. m det är bra eller dåligt vet jag inte men det har funkat so far.

Äsch jag lever inte i "rampljuset" Jag har mina små moment men inte mer än det, jag har sällan uppmärksamhet..tror jag? xD



I want to pretend like it doesn't matter but in the back of my mind it still hurts

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2010-04-23 | 06:18:14
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Hm, jag håller med om det där med rampljuset osv. Och att det händer alla andra men inte en själv..Känns lite segt att vänta men vadfan ska man göra för att få det att gå framåt liksom? Såg en bra film igårkväll som fick mig att fundera på livet lite! Kanske vi ska se ngn gång

Kommentera inlägget här: