Yeezus

Snart är det fredag igen!

Kategori: Allmänt

Yooo!

Gött att det är fredag imorn :D me like!! Imorn har man bara en lektion sen slutar jag..

Måste beställa tid hos frisören snart ;O also jag ska inte färga håret blont förrän om några månader...tills dess kommer mitt hår vara mörkt.

Japp jag har insett att jag tycker om natur D: men det är nogbara för att jag inte läst det på ett tag haha.. Jag tycker bild eller haha man kan knappt kalla det bild lektioner eftersom att det är fucking lera hela tiden! Hur kul är det egentligen att göra sitt egna face i lera alltså? Speciellt när man spenderat hela förra terminen med att rita av det -_-''

Aja jag skulle nog uppskatta bild mer om vi faktiskt hade bild. Typ rita anatomi eller nått sånt skit...

Jag börjar till och med tycka att matte är ganska kul o.o... Börjar bli nörd haha...eller ahh börjar...jag har alltid varit en nörd haha. Men jag har lovat mig själv att jag ska vara mera engagerad och äcklig nu än vad jag var innan..och än så länge går det bra haha jag lyssnar på de flesta lektionerna och dagdrömmer inte lika mycket... Haha låter fucked up när man säger dagdrömmer haha.. Men jag dagdrömmer 24/7.. Tror de flesta gör det.

För de få som undrar så dagdrömmer jag ofta om framtiden xD typ hur jag ska möblera det nya rummet, vad jag skulle ha i min drömlägenhet och typ just nu drömmer jag om att ha värsta filmsamlingen :o.... Men men jag längtar tills Christian tar ut sina grejer härifrån så man kan börja fixa här inne!

Och en god nyhet är ju att jag börjar känna mig friskare! Äntligen efter fem jävla veckor :D! Så då kan jag börja träna igen och röra på fläsket lol.


Youtubade lite igår och såg denna haha



Haha så random humor asså :D



Hahah asså kolla in mitt ansikte! Gammal bild men jag ser ju heelt retarded ut alltså!.. vettefan vad jag tänkte med när jag tog det kortet.

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2010-08-26 | 16:37:15
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Söööööööööööööööööt :*

  • eleni säger:
    2010-08-26 | 18:03:51
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahah, du ser typ rädd ut xD

    Hm, jo jag dagdrömmer med, fast om vad är rätt så personligt hahah

  • malin säger:
    2010-08-28 | 15:19:50

    hahah! grym makeup guide!

  • Ryou säger:
    2010-08-28 | 17:03:16
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Oh vad jag gillar din nya blogg design! :3

    Åhåhå blond till japan? Du kommer fånga många mäns uppmärksamhet där hoho!

Kommentera inlägget här: