Yeezus

Mitt rum?

Kategori: Allmänt

Yoo Idag har jag bakat pepparkakor.... Det gick la sådär xD ....men men man kan ju alltid försöka! Bättre försök nästa gång~ Dessutom har jag stannat hemma idag eftersom att jag blev sämre igår natt :( har nyst 1711 gånger idag! Inte okej liksom. Sen har jag förätit mig på kakor och apelsiner :( fyy haha.. aja så är det när man är sjuk. Lol lyssnar på Tchaikovsky: The nutcracker, haha känner mig sådär äckligt kulturell haha. Men det känns typ juligt lol. Åhh juste! Jag har fått låna en digital kamera av Sara (tacktacktack!) haha xD så typ jag kan lägga upp lite bilder på hur mitt rum ser ut atm.~~
Det är ju bara en del av mitt rum, då när jag tog den så målades den andra sidan om, men nu är typ allting klart, trappan är till och med lackad såå nu är det bara att fixa och städa sen har jag ett färdigt rum. Dock fattas det en snygg teve haha...och möjligtvis en till hylla av nått slag som jag kan ha typ dvd:er och sånt i... Men aja det kommer!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: