Yeezus

Presentera mig själv!

Kategori: Allmänt

Yoo, detta är dag 1 då vilket innebär att jag ska presentera mig själv... oj oj oj antingen kommer detta bli en jävla lång memoar eller så vet jag inte vart jag ska börja D:.

Meen kan ju börja med mitt namn.

Jag heter Jessica Carina Andersson (haha tog med hela namnet), jag fick namnet Jessica eftersom att det enligt min mamma tydligen skulle betyda "lilla Johannes"... Tack mamma jag känner mig så speciell haha.... Jag föddes den 31 mars 1992, på kvällen typ. Jag har alltid varit blyg även om jag var ganska pratig och busig när jag var liten.

Mina dåliga sidor är att jag väldigt ofta kan bli asocial, då har jag knappt nån energi att vara pratig och vill bara sitta tyst och tänka. Jag blir även sur och barnslig lätt och har väldigt lätt för att göra siuationer pinsamma. För att inte tala om min klumpighet! Jag får även tunghäfta ibland när jag blir för nervös och då brukar även min hjärna stänga av sig.

Mina bra sidor är att jag är ganska bra på att lyssna (så länge jag inte är sömnig), Jag är duktig på att göra allt i sista minuten, jag är även bra på att hantera stressiga situationer 8tycker jag då haha) och brukar inte stressa upp mig själv över saker som jag inte är 100% på. Jag tycker även om att göra folk glada även om man kanske inte märker det på mig. Jag har även hört att jag är bra på att härma saker och jag har ganska lätt för språk.

Hmm kan man berätta nått mer?... Känns som om alla redan kan så mycket om mig. Jag älskar att pynta saker och älskar pyntade naglar, julgranar, fixa julkort etc. Meen mina händer har en tendens att skaka vilket gör att jag är skit dålig på att få pilliga saker snyggt!
Jag har dessutom svårt att definiera min favoritfärg eftersom att jag på ett eller annats sätt kan tycka att alla färger är snygga! Dock tycker jag inte att färgen grön eller röd passar in på mig.
Jag är lite av en perfektionist och ställer en del höga krav på mig men jag har också en extremt lat sida av mig som hindrar mig att göra vissa saker som min "perfektionistiska sida" kräver, vilket kan leda till en jobbig inre konflikt haha (detta kallar man schizofreni, hahah skämt åsido xD)
Jag har också hört att jag har en mycket konstig musiksmak.


såå! Done, hoppas inte det blev för långt!

(gammal bild men gillar hur håret ser ut!)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: