Yeezus

Movie night alone

Kategori: Allmänt

..... jäävla as firefox! Jag hade skrivit ett långt inlägg men sen failade allt åhh jag orkar inte!
Asså....jag orkar inte upprepa mig! Aja haha... Sitter i köket just nu och lyssnar på spotify. Kul kul, idag är jag skit lat har bara suttit här hela morgonen och varit apatisk haha... Oh young people..
I alla fall. Igår var jag ensam hemma och då tittade jag på en massa filmer haha. Först tittade jag på Narnia 2 prins Caspian, asså South park har verkligen förstört Aslan för mig, jag typ garvar varje gång jag ser honom... Seriöst!
Aja jag tycker fortfarande att den är bättre än ettan och Lucy är inte alls lika jobbig i tvåan som hon är i ettan... och passar dessutom bättre i långt hår än i kort! lol... på med careface:et. Öhm anyways
Sen tittade jag på Jurassic Park 2 Lost world haha shiit vad den påminde mig om min barndom haha, den var gjord 1997, fan power till oss 90-talister, vi får alltid höra skit om våran generation men tänk vilka filmer vi växt upp med!
(lol aja åsido med all filosofi om våran generation)
Jag tittade på jurassic park...sjäv, hemma, ensam... Behöver jag säga nått mer annat än att jag såg en massa Deinonychusar i syne lol xD hahah (haha var tvungen att ta reda på hur namnet stavades, google <3)
Nemen seriöst haha i filmen gör dom ju de arterna så stora men enligt wikipedia var de inte så stora haha. Aaja hursomhelst Sen såg jag trean också haha och jag fattar inte alla som klagar på trean, ärligt talat den var ju fan likadan som de två andra filmerna? Aja whatever, tror inte så många bryr sig haha. Men iallafall det var mysigt att se dom, det var nästan som jag fick flashbacks från när jag var yngre och vi hade filmkväll alla i familjen, så var det mörkt, fanta och cola och chips lukt (visst är vi nyttiga i min familj? :D) haha. Det var ju mysigt då men skönt att växa upp också (Y)
Nån här som gillar den åldern de är i? eller längtar ni till ni blir äldre? eller så kanske ni längtar tillbaka?
ohh well
Åhh jag har tröttnat en del på min nuvarande hårfärg, men får ha tålamod eftersom att jag ska färga det mycket ljusare till våren och nu låter jag det "vila".
Kommentera inlägget här: