Yeezus

I wanna dance~

Kategori: Allmänt

Hej på er(?)

Idag är det lördag förmiddag = morgon för de flesta och jag är lika seg som alltid. Sitter fortfarande i pyjamas.
Somnade med teven på igår med ganska högt ljud vilket ledde till att jag vaknade senare och hade ett pip i örat (ignorerar faktum för möjlig tinnitus) Nemen ärligt talat så har jag förbjudit mig själv att lyssna på musik med hörlurar på hemma även om jag inte gillar när andra hör det jag lyssnar på ;o Jag vet inte varför jag onte gillar när folk hör...Känns som om de invaderar mitt privatliv haha.

Joo idag bär det nog av mot stan för att träffa Sus och Mimi. Vi tre har inte träffats på länge bara jag och mimi eftersom att vi går i samma klass och så.
Så det blir mina planer för denna lördagen, stan och sen hem, slappa och kolla på melodifestivalen. Tradition är tradition för mig även om jag nog inte gillat nått bidrag särskilt mycket. Det är inte riktigt samma känsla som när man var liten och tyckte all skräpmusik var bra.
inte för att jag inte gillar "skräp" musik med tanke på att det som jag mest bryr mig om när det gäller musik är att musiken ska vara bra och tilltalande och de artister jag supportrar ska ju helst skriva sin egna musik...men text mässigt (hmm möjlig felstavning?) bryr jag mig inte så mycket...de ska ju helst skriva den själv men texter tilltalar mig inte så mycket. Äsch jag babblar igen... Men usch jag måste verkligen städa mitt rum börjar ju bli stökigt igen.

För att faktiskt ha nått aatt berätta! Igår såg jag en läskig kärring o.o... hennes halva sida var brun av smuts och sår och hennes andra sida var ganska normal. Det var som att hon hade ramlat utan att märkt det, tror dock att det var det hon hade för hon var verkligen borta. Typ vanligt fyllo antar jag.

Men aja ska återgå till min segmorgon och vänta på samtal från mimi.

Ciao foor nooow



(random pic)

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2010-02-27 | 11:55:01
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha, jag är skit seg med, ligger i sängen och är helt död xD

    men det gör la inget om folk hör vad du lyssnar på? tror inte att de bryr sig iaf (y) xD

    ahaha fyllot<3

Kommentera inlägget här: