Yeezus

Award

Kategori: Allmänt

Jag har fått en Award utav ://pixyfalse.blogg.se/
(asså jag suger på att infoga länkar och sånt så ni får stå ut med adressen...det är Jeanette iallafall)

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

  1. Förutom min kropps/tjockis/typiska utseende komplex så har jag även tand komplex och hår komplex (jag anser att mitt hår är för tunt och att mina tänder inte är okej!)
  2. Jag kan tycka folk är snygga/vackra om de har drag som inte är så "typiska"
  3. När jag var yngre och var ledsen så kunde jag drömma om att rymma till en stor stad som var så stor att man kunde "försvinna"
  4. Jag har konfrontations problem, hatar drama situationer xD
  5. Jag gillar inte när folk kollar på mina bilder (egopicsen och insperationpicsen) och min musik
  6. Det är sällan jag lyssnar på lugna låtar
  7. Jag kan bli irriterad av småsaker
Kanske inte några nyheter...men det var iallafall vad jag kom på nu



(min nuvarande bakgrundsbild...ska förmodligen byta idag...men orkade inte ladda upp en till likadan egopic)

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2010-02-24 | 19:14:43
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahaha, länken xD <3 kan visa dig nästa gång vi ses hur man gör hahaha (y)

Kommentera inlägget här: