Yeezus

Lista med random svar på

Kategori: Allmänt

Vad gjorde du igår?:tittade på Sherlock Holmes, Pratade i telefon, pluggade, däckade, teven.
Har du ett eget rum?: Yups
Är du kåt just nu?: Alla som känner mig vet redan svaret på det..Framtida nunnan!
Tycker du om stjärnor?: Ja det gör jag :O vill ha en stjärnkikare men orkar inte köpa
Vad ser du om du tittar bakom dig?: Obäddad säng, kläder och böcker på golvet = mitt rum
Gillar du att baka? Brukade göra det, men jag är inte så händig nuförtiden...mest när jag är själv^^
Föredrar du blondiner före brunetter? Nemen nu ska vi inte vara sånna xD...men just nu är jag brunett och det är fint D:

Har du varit inne på snyggast.se?
Nej för ingen där är snygg :S
Har du skurit dig? Nope, inte med flit iallafall
Älskar du någon just nu?: -_-'''.....
Vad åt du senast: Ny dag, väntar fortfarande på frukost
Brukar du skriva fel på tangentbordet? 24/7 och de vet de flesta lol
Finns det någon du hatar?: Nej det är för starkt, jag hatar bara saker, viss musik etc. men aldrig personer. Nej inte ens Hitler hatar jag D:

Har du druckit?:
Jepp jag är inte nykterist
Har du varit otrogen?: No fucking way
Vad ska du göra i helgen?: Åka hem till Mimi
Vill du dö?: Förr eller senare kommer det att hända, jag väljar att inte tänka på det och hoppas på¨ett liv efter
Har du någongång ägt en plastros?: Tror jag säkert min mamma var ett big fan av sånna blommor
Tycker du om att teckna? From time to time...inte lika ofta som förr dock
Har du ljugit?: Jag är en människa så, ja
Vad vill du bli när du blir stor?: Öhm...har inte riktigt kommit fram till det än..
Har du tittat på melodifestivalen? Ofc jag är ju svenne D:
I så fall, vem hejade du på?: hmm...inte hon opera kärringen iallafall
Gillar du mat?: Jag älskar mat när jag är hungirg, det är en nödvändighet och jag fattar inte hur folk kan hata sånt :S

Hur lång är du? - 156-158 cm
Har du hål i öronen?: Yeps
Hur mycket är klockan?: 08:59 (jag kan inte somna om D:)
Har du en tjej/kille?: nej lol
Har du något slags nitarmband?: Jag äger ett men jag använder det inte
Är din säng bäddad?: Inte just nu (a)
Vad är ditt smeknamn?: Öh....hmmm....Vad är mitt smeknamn? o.o
Hur många bilddagböcker har du? en för helvete varför skaffa mera? o.o.. Tråkigaste sidan ever nuförtiden
Vad är din dröm just nu?: Resa resa resa ~~
Varför gör du den här saken?: För att det är tidigt på morgonen och jag orkar inte göra nått annat
Har du en teve i huset?: Yees, flera stycken. En gammal flatscreen i mitt rum.
Vilken är bästa låten just nu?: Öh....Jag vet inte...har så många just nu ;o
Har du blivit sviken?: Det har hänt alla tror jag
Vilken klass går du i?: 2:a ring i gymnasiet, (säger man fortfarande ring? :o)
Har du varit olyckligt kär? My life is all about that baby (8) lol xD
Tänker du göra klart det här testet?: Förmodligen
Största sorg just nu? Hm.. Om min farmor blir värre eller om det visar sig att jag är sjuk på riktigt (hej ego lol)
Största glädje just nu?: Many things
Vem skulle du dö för?: For my coountry! lol nej dåligt skämt, Öh diverse personer som står en nära
vilken är din favoritfilm?: Hmm..Avatar var ju jävligt bra...och Sherlock holmes..Annars en del klassiker
den starkaste du vet?: Stark....Jag vet inte :o
vad är det snyggaste på dig?: Min charmiga kurdfrisyr jag har på morgonen :D
Hur mycket är klockan nu då?: 09:10
brukar du göra smileys?: Always honey ;) Lol nemen jaa typ xD
Hur många palestina-sjalar äger du?: En..Har slänget den andra *host*nianperioden*host*
Vad hatar du mest?: Jaa vad kommer vi in på nu :D...nu ska vi se här...*tar fram listan*
  • Folk som skriker för mycket (med undantag jag och the slaves + bra människor)
  • Att vara sjuk
  • Sean Paul...lol nejdå...Jag hatar...Att inte kunna bestämma mig för saker
  • När jag är hungrig, påpekar det och andra säger "Inte jag" (lol gör det själv men änå)
  • All dålig musik, Svenne balle musik, bajsmusik, folk som sjunger störande
  • Håkan Hellström *dör av tanken* NEJ han är inte en person!
  • När man missar spårvagnen, västtrafik, vänta på spårvagnen, försenade spårvagnar, illaluktande spårvagnar!!! D:! D:!
  • ETC.
vad har du på dig för kläder nu?: Pyamas = nattlinne + byxor under nu när jag är uppe :o
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? Nej jag hoppas inte det ;o
Vill du gråta?: Nu? Palla varför skulle jag göra det
Fryser du ofta?: Nu förtiden jaa det är kallt som en isbjörns rövhål D: (jag gillar mina liknelser)
tycker du att du är söt?: Fuck no haha
Äger du en papperskorg?: Nej jag äter upp mitt eget skräp :O.....
Har du ett landställe?: Nepp
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Äta frukost och ta en alvedon
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Hmm... Inte kärlek...mera intresse man lägger märke till en person med bra utstrålning typ...eller nått
Har du en morgonrock?: Slängt mina, blev äcklad av dom av någon anledning vet inte varför xD
Vem litar du mest på?: Hemligt ;)

KOMMENTARER:

  • Mimi säger:
    2010-01-26 | 11:53:29

    Men orka skriva allt det!!!!

  • Jessica säger:
    2010-01-26 | 12:11:25

    Haha thats my life :D

Kommentera inlägget här: