Yeezus

Inte min dag

Kategori: Allmänt

Hej^^

Usch idag har inte varit min dag alls, Först vaknar man tidigt på morgonen för att göra ett matte prov. *Hoppas på G*
Tänkte vara smart och gå till Redbergsplatsen för att röra på fläsket och så självklart är det snöstorm idag ehe... Ja det slutade med att jag kom fram till Redbergsplatsen täckt med snö, såg ut som en vit jäkla säl typ. Sen när man väl var inne i den varma spårvagnen och smörjde in händerna med kräm och tog fram lipsylen för att smörja de torra läpparna så...jaa typiska Jessica situationen, plötsligt glider lipsylskiten ur mitt grepp och rullar runt på golvet samtidigt som jag försöker få tag på den....woho den uppmärksamheten var ju fin. Så tillslut när jag får tag på den lille saken så....guess what? Fanskapet flyger ur mina händer igen som en tvål! och återigen hamnar man på golvet och ber om ursäkt som en idiot.... My life typ! Pinsamt var det iallafall.

Oh well,, gick förhoppningsvis bra på matte provet. Sen hände en del andra saker idag som gjorde att man kände sig dum :( .

Men aja jag börjar faktiskt tro att jag har en form av efterblivenhet, jag kan typ inte tänka ibland och beter mig som årets dummase idiot. Speciellt när jag pratar med folk jag inte känner gaaah! gör mig galen varje gång haha.

Öh så jaa..vad kan man berätta mer om mitt intressanta liv *host* not * host*...  Jag har haft skumma drömmar, konstig huvudvärk och stökigt rum rätt så länge nu. Har inte tränat på ett tag på grund av att min capoeira lektion var inställd igår.
Och jag funderar på att strunta i mitt svenska prov för idioten här har inte övat :D..............

Jaa mitt inlägg är lite negativt (ehum jaa lite) men jag är lite nedstämd idag^^ men det går nog över

Men vi syns!

Don't underestimate the power of this flower

Once you let it in, it will cherish you from within

Don't leave it to be frozen and cold 'cause it's warmth will cause your heart to unfold

If this you accept, it will follow you through. The fate of this flower which is bound to you


KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2010-01-27 | 21:22:21
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haahahhaha, shit va kul! med läppsylet alltså! hahahaha :D



    sv: men min bild äger juu!! haha

  • Sarah/Pyra säger:
    2010-01-27 | 22:53:05
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Du har ju extrem otur med läppsylet :O

    Oh, vem gjorde din header? Blir galen för jag kan inte få fram min D: (skriv på msn :*)

  • Ryou säger:
    2010-01-27 | 23:18:53

    Ååhh jag gillar din header _

    Aaoowww stackarn att du orkade genom pissvädret, tyckte själv det bara var tortyr att promenera hem från bussen.

  • malin säger:
    2010-01-28 | 16:04:00

    hahah! jobbigt med läppsylen >.<

    snygg header(Y) :D elenis namn i hörnet? haha

  • Jessica säger:
    2010-01-28 | 16:15:44

    Hahaha jepp Elenis namn på grekiska xD tack så mycket! var lite osäker på bilden först men I'm glad y'all like it xD

  • eleni säger:
    2010-01-28 | 23:19:52
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hehe, najs att alla gillart!! :D HAHAH gött att malin la märke till mitt namn!! xD man måste ju märka sina varor, HAHAHAH

Kommentera inlägget här: