Yeezus

I keep reopening my eyes once more

Kategori: Allmänt

Godkväll

Ännu en dag i detta underbara ack så händelselösa samtidigt händelserika sommarlov. Jag gör inte de saker som jag lovat mig själv att göra, vilket går mig ganska mycket på nerverna :S

Jag vill förbättra mig själv hela tiden som människa liksom utnyttja det som man har förmåga att utnyttja, skriva musik, måla, skriva, lära och bli mera organiserad. Men men samtidigt vill jag ju också ta det lugnt och softa eftersom att det är sommarlov haha. Svårt! Jag dras mellan att gå upp klockan nio och hålla mig till ett schema eller sova ända fram till tolv och sega hela morgonen.

Inte för att jag är särskilt duktig på att gå och lägga mig tidigt haha. Mindre än två veckor kvar till Spanien. Ser fram emot det en del faktiskt men jag misstänker att jag kommer bli irriterad på ganska många saker, och sakna internet extremt.

Såg förövrigt på WALL:E (?) idag, förvånansvärt sså tyckte jag den var helt okej! Jag har hört så mycket skit om den så jag förväntade mig så lite. Men den var typ söt iallafall.
Som vanligt är jag pank denna sommaren vilket gör mig lite halv irriterad! Jag vill kunna shoppa och göra saker men nej nej, får helt enkelt se fram emot nästa!

Har förrästen börjat spela diablo haha I like it! Haha det är så kul att folk kallar mig nörd när de ser mig spela det, jag är så långt bort ifrån att vara en diablo nörd, okej jag har spelat det i flera år men jag kan verkligen inte alls mycket om spelet.

Hmm jag ska nog dra mig till sängs nu, känner att jag bara babblar en massa bullshit haha jag försöker hela tiden typ hålla mig till nått speciellt tema i den här bloggen, men det känns inte som om jag har nått särskilt intressant att skriva om.

Förrästen så fyllde min brorsa 28 år "igår" vilket fortfarande känns som idag för mig. På nått sätt känns det så sorgligt att tiden går så snabbt, 90-talet var liksom ett helt annat liv än det jag har idag. Min mamma sa dessutom att livet kommer gå så mycket snabbare efter att man fyllt tjugo. Känns inte något så vidare bra! Vad är det för mening med ett liv som bara springer förbi en? Nä jag blir sur på hela livssystemet ibland haha xD Jag vet att detta låter extremt emo men det är inte det jag menar jag menar bara att det stör mig! Om man ska njuta av livet borde det gå lite långsammare?

Lol jag ska sluta nu det är för sent fast jag vill egentligen inte gå och lägga mig!

Haha såg förövrigt på sunes sommar idag xD tycker det är så kul att se en ung Peter Haber, dock är svenska filmer så otroligt random ibland haha!

Kommentera inlägget här: