Yeezus

Nothing much

Kategori: Allmänt

Heeej, sista inlägget innan Spanien haha. Sitter här och är förvånad hur ett schampoo kan ge en sån bra effekt! herregud alltså! Gillar också att mitt hår luktar honung~~

Men men, sitter fortfarande och hostar :/ kommer inte bli så trevligt i Spanien om man ska vara sjuk ju! Aja fuck it.  Hmm har nog inget intressant att berätta egentligen. Fick pengar av mamma så random så nu för första gången på hela sommarlovet är jag inte fattig :D

Funderar på vad man ska packa eftersom att jag inte vet hur länge vi kommer vara där D: kan bli allt från en vecka till två veckor ju. Hoppas på solbränna dock! Var så längesen jag blev solbränd. Vet inte hur det blir nästa år men detta året vill jag vara solbränd.

Men men igår var jag på Ica Maxi och handlade lite grejer med mi madre och bland annat köpte jag schampot elvital (tänkte billigt eftersom att vi ska resa) och en ny tanborste och en tröja för 79:-
Vet inte om jag kommer använda den så mycket egentligen känns inte direkt min stil (den är gul o.o) och så tittade på ett par fina ballerina skor som inte var svarta... Men 36:orna passade inte på mig och de hade inga 35:or :/ Fan de får plats med typ jätte skor men inte 35:or, that sucks!

Såå såå nu håller jag på att läga över musik till min mp3 så man har nått att lyssna på i bilen sen. Jag kommer förmodligen ta med mig laptopen men inget internet :/ Aja ska ju ändå vara ute och sånt mycket.

Haha förövrigt har jag nördat såå mycket! Spelat Diablo haha. Har två gubbar, ena är en fet barbar typ och den andra är en palladin (jag kan inte stava jag vet) haha min brorsa skäller typ ut mig för att jag har sån tur och hittar skit bra saker hela tiden haha. På tal om min brorsa så blev han påkörd i måndags ;o fick ingen huvudskada bara typ sa en del konstiga saker.

Aja detta inlägg är nog inte direkt intressant haha men men vad ska man göra!


Mitt schampo~~




Film Cow har typ..så random och sjuk humor haha :D Denna är grym men min favorit är nog fortfarande Charlie the unicorn

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2010-07-30 | 18:42:27
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Awwww, Yashina, du är så underbar vet du va!

    Du får änna ha det underbart i Spanien. :3

    Kram<3<3<3<33<3<33<3<33<3<3<3<<3<33<3<33<3<3<33

    Jag gillar dig^^

  • malin säger:
    2010-08-05 | 20:50:26
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    varför var shampot så amazing då?? :)) charlie är grymmast!



    o döh, kom hem från spanien snart va änna..



Kommentera inlägget här: