Yeezus

Fuck this

Kategori: Allmänt

Åhhh...Jag är såå jävla uttråkad! Det är en massa skit jag vill göra idag men nej det får man inte för man måste plugga.. Jag hatar att inte kunna göra sånt jag vill göra. Aja diciplin som jag säkert stavade fel på är verkligen inte min starka sida. Men shit så aggro jag är idag.

Jävla skit. Aja är bara en vecka kvar tills man är fri..då jäklar!...lol. Nejmen seriöst det ska bli så jäkla skönt! Måste dock komma på typ...en mådag? och komplettera matten.. För den klarar jag om jag kan komplettera! vilket jag kommer haha.
Btw så köpte jag löshår i fredags...I'm very pleased. Fick det överstökat eftersom att personalen på safari inte direkt är mina favoriter. Så får se hur jag kommer ha det. Har lekt lite med det men som sagt kan jag inte säga exakt hur det blir eftersom det ser olika ut för varje gång jag fixar det etc. Men jag tycker om känslan av att ha mer hår. Dock är det skönt att kunna ta av sig det ibland.

Okej detta var nog inget roligt inlägg att läsa, jag känner bara bitterheten välla ut. Det är så mycket jag längtar efter. Men aja.. I sommar så kommer jag förmodligen åka till Spanien i några dar med familjen...skönt att komma bort från Sverige lite faktiskt.

Hmm jag vill ha nått sött...Letade i frysen men tro det eller ej bullarna är slut hahah! Aja ska återgå till min bok som är rätt så bra faktiskt.

Hejdå

KOMMENTARER:

  • Pyra säger:
    2010-06-13 | 16:36:35
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Vi ska fira skolavslutningen med fina bilder, skitsnack i evigheter och njuta av bra band<3

  • malin säger:
    2010-06-14 | 14:57:25
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    kul att det löste sig med matten!



    sv. nej haha. fans ingen tanke bakom det, bara lathet :D

  • jeanette säger:
    2010-06-15 | 23:29:41
    Bloggadress: http://jeanet.blogg.se/

    åh vilken fin design du har :D

Kommentera inlägget här: