Yeezus

För snart är det Lördag igen

Kategori: Allmänt

yo yo yo!

Idaag är det lördag och jag är..jag vettefan vad jag är, glad? typ

Ska till stan, på restaurang + bio med Melker and its goin' to be nice!

Jag gillar verkligen mellanrum idag märker jag :O Men! Idag är det rätt så störande för det regnar och är grått.. Tell me something new typ. Göteborg är ju det typiska gråa och regniga.
Men jag hade ändå hoppats på en solig och fin dag :(

Oh well oh well
Just nu letar jag insperation som jag alltid gör för att inte se ut som en pundare.

Lite störande är dock att jag är pank så jag kan inte köpa nått och bara för det kommer jag hitta nått assnyggt på stan. Haha den typiska turen.

Men aja ska nog dra snart..Måste kolla med Mel att det verkligen är 15.00 så att jag inte står där helt mobbad xD

Men ha de gött!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: