Yeezus

:(

Kategori: Allmänt

Hej :(

Idag mår jag inte bra alls :( Allt suger och jag har huvudvärk.

Imorn har jag historia prov...ett fett jävla historia prov som jag vill ha MVG på...Men jag mår inte så bra och kan inte plugga och då antar jag att det blir ännu ett VG :/

Sen är det ju inte ens säkert att jag får G i matte B bara för att jag failade på nationella provet för att jag inte fattar nått och vi har missat en massa äckliga matte lektioner.... Jag känner att jag antagligen särskriver just nu men men.

Jag känner mig som en stor fet grinunge. Jag funderar på om min huvudvärk beror på att jag har dålig hållning eller om jag behöver linser...

Aja kollar på the osbournes...always cheers me up lol...nej  men ahh.

Btw är det bara jag eller verkar det som om en massa musiker och kändisar går och dör? Det är synd men men thats life.

Okej nu ska jag skriva nått positivt.. Snart sommarlov :D och den 1:a juli så ska jag börja träna mer på allvar och se till att intesitta deppig framför teven som jag gör nu haha. Oj nu lät det som om jag inte har ett liv, men det har jag ju haha... Jag är bara lat :(

KOMMENTARER:

  • Pyra säger:
    2010-05-27 | 22:01:27
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Dont feel sad my love<3



    Gillar inte heller historiaprovet så mycket....ca 30 sidor och allt ska man kunna? Han sätter lite för mycket på våra axlar men tyvärr så finns det inte så mycket att göra åt saken nu...

    Nationella gick nog åt helvete för allihoppa, ingen verkar kunna det där faktiskt.



    Du är verkligen ingen grinunge, du kanske bara är lite skoltrött<3

  • eleni säger:
    2010-05-27 | 22:08:53
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Haha "nej, nu lät det ju som att jag inte har ett liv..och det har jag ju"

    skit roligt hahaha

    hm, min svenska lärare sa att poeter ofta har ett sätt som gör att de dör för tidigt. Så vissa musiker och skådespelare kan säkert räknas som poeter. tycker jag.

Kommentera inlägget här: