Yeezus

sooon xmas!

Kategori: Allmänt

Okej nu ska jag göra ett försök till att tänka ut vad jag önskar mig.............................................. svårt >.<


men men okej! Det som jag gillar att få är typ

  • pengar (känns väldigt opersonligt dock men det är nog det jag önskar mig av mina föräldrar iallafall)
  • Alien filmerna önskar jag mig men den boxen är fan dyr D:
  • badrums saker så som tvål, schampoo etc
  • nagellack!
  • rouge, typ...liiite rosa aktig men inte för mycket
  • hårsaker..typ toffsar och sånt, har tappat bort alla mina toffsar och har inte mycket hår accesoarer
  • fina saker från accesorize det är fint där *_*
  • någon fin tröja kanske :D
  • smycken
hmm... jag blir glad för typ allt, det är tanken som räknas haha!

sen typ...ahh det var nog allt? kan ju skriva mer om jag kommer på i framtiden, uppdatera listan lite liksom hoho...

Men ahh just nu stresspluggar jag *dördör* känns inte okej! jävla asdag! ._.'''

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2010-11-11 | 17:42:36
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    がんばって!!

  • eleni säger:
    2010-11-16 | 18:31:26
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha, önskelista..Shit har inte ens tänkt på det än.

    I år har jag faktiskt inget behov av att få julklappar över huvudtaget haha, sad but true.

Kommentera inlägget här: