Yeezus

ranting again

Kategori: Allmänt

Just sånna här dagar som är grå vill man bara långt bort härifrån. :/ Jag orkar inte mer idag...woho och så har man läxor tyvärr..Och så är allt kallt...KALLT! Speciellt när man är hungrig. Aja orka waina på en blogg....

Men vad ska man göra...aja över till annat, var på biblioteket idag och lånade några böcker...asså det är kul hur ofta jag inte lånar böcker...jag var nära på att skriva "hyrde böcker" lol.. Sen så träffade jag min tummlärare idag haha, han såg ut som en gammal metalhead fast det visade sig att han gillade typ synfonisk rock och typ...yes, genesis etc. haha han gillade inte alls metal ju D: Aja men han sa att jag kommer göra framsteg till vintern så det ska bli kul :D! Och dessutom verkar han rätt så soft!

Ibland är det bra att fokusera på det positiva istället för det negativa och det ska jag försöka göra nu ;o
Varje gång jag deppar så slutar det alltid med att jag ligger hemma en hel dag och inte tar mig upp nånstans :/ men nu ska jag försöka iallafall^^

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: