Yeezus

Hahaha jag vet inte

Kategori: Allmänt

Du heter: Jessica

Smeknamn:
...Jes?


Låt som när du är ledsen sörjer till: har ingen speciell låt till just det haha


Beroende av: internet, mat, mobilen och min mp3


Vad tror folk om dig? Jag vet inte o.o nått bra hoppas jag


Stämmer det? Jag är ganska obvious men det beror väl på antar jag


Vad får du oftast komplimanger för? öh....jag vet inte?


Hur imponerar man på dig? Mycket haha jag är rätt så talanglös så jag ser upp till en del haha


Brukar du skratta för dig själv?
....jaa ibland xD...


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej haha"


Var bor du? Göteborg


Trivs du där? Japp antar det, fast just nu är jag trött på allt :(


Hur svarar du i mobilen? "Hallå"


Vem ringde du senast? Mamma hahaha...jaa det hände mycket denna helgen....lol xD


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
.......kommer inte ihåg sånt


Antal timmar sömn inatt: hm.... kanske 8-10 timmar?


Sov du ensam: Ja


Brukar du komma i tid:
Nej...haha det är inget jag brukar prioritera faktiskt, men om det är nått superseriöst så kommer jag i tid om inte allt jobbar emot mig D:


Hur känner du dig nu: Allt är jobbigt :/


Vanligaste färg på dina kläder: Svart haha...


Vad tycker du om fötter: Jag har ingen direkt åsikt om fötter...så länge man sköter dom haha.


Vad saknar du: Hemligt haha xD nejmen jag saknar mycket och längtar till mycket :O


Hade du en bra kväll igår: Jaadå hyrde film med min störda brorsa haha...


Favorit dryck på morgonen:
Vatten...Seriöst vatten är underskattat :<


När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 - 00 ....fast ibland får jag sömnproblem och kan vara uppe till 04 :(


Är du blyg?
Yes

Sysslar du med någon idrott:
Joggar och går till skolan ibland...men det räknas väl inte haha


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det kallas faktiskt attraktion :/


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Bli jävligt skraj... Lyfta en massa tunga grejer haha och sen försöka flörta med tjejer för att se vilka pickup lines som faktiskt funka! xD


Är du nöjd med ditt liv: Just nu känns det som om jag väntar på att mitt liv ska börja...men annars är jag rätt nöjd med det ja.


Är du bortskämd:
Jag misstänker det till en viss del :/ men jag försöker bättra på det!


Vad gör du i morgon: Skolan, trummor, skolan, hem, städa <3 datorn haha


Vad är det värsta du vet? Att förlora nått ;o


Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes! Och jag ska tvinga er att umgås med mig så snart som möjligt bara så ni vet! muhahaha! ......


Vad är det finaste du fått? En familj utan skit, vänner, minnen och en bra miljö att växa upp i..och för att ta i jävlit mycket säger jag livet också haha


En speciell dag du minns: jag har många :D


Du samlar på: Höhö pengar?.....nee skämt åsido xD...oreda :/ allt blir stökigt så fort...men jag samlar på en del tidningar också!


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen :o


När grät du senast: Hmm... i torsdags kanske haha.. jag är överdramatisk xD


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa jorden runt kanske... Eventuellt spara och spela över och resa nånstans med nån och ta in på värsta lyxhotellet


Vill du gifta dig:
Yep


Vill du ha barn: Förmodligen...men den indén skrämmer skiten ur mig D:


Är du musikalisk? Asså jag vill säga ja....men xD....nej tror jag :/ eller kanske lite?


Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!! D:


Bor dina föräldrar tillsammans: Yep!


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem kan sova när de gråter? :o


Biter du på naglarna: Nope!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: