Yeezus

Stress?

Kategori: Allmänt

Yooo.... asså shit vad jag ser fram emot studenten och sommaren men INTE ser fram emot alla inlämningar och högskoleskiten man måste fixa innan! Neej usch tiden går för fort och för långsamt samtidigt haha. Fiffan!
Håller på att fixa lite med min spotify, haha kommer ihåg för längesen när jag lät en kompis lyssna på min mp3
"Asså Jessica du har den skummaste musik smaken!"
haha...can't argue with that lol. Fast vem har inte det egentligen? Men aja enough 'bout that.
Borde verkligen sova snart...skola imorn och jag vet att jag kommer att ha problem med att komma upp!
.. Fick iallafall städat lite idag...och pluggat japanska, skissat lite till animeringen, målat liiite på tavel jäveln hahah D: fick havet liite grönare men ser fortfarande förjävligt ut och sen har jag typ gjort ett eller två mattetal idag.. Men jag har varit rätt duktig med att ta igen matteskiten. Men jag känner att jag har missat en hel del uppgifter...ha...ha.... Hinner fan inte med att tänka på allt! Har glömt flera gånger att jag måste börja söka in! Men VADFAN ska jag söka in på????
Jag har ju tänkt på sjuksköterske utbildningen, astronomi + språk utbildningen..... Hehe snacka om förvirrad! Sen vet jag att saker och ting kommer hända i sommar som kommer göra att jag förmodligen ångrar mina val...som vanlitg haha. INte okej D: aja...får la ta och göra lite mer misstag i mitt liv, vad är ett liv utan misstag liksom? Haha I got some deep shit man.

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-04-14 | 10:48:20

    haru sökt än eller?? man får ju inte missa datumet! ;) men det är svårt det här.. :/

Kommentera inlägget här: