Yeezus

Rant rant

Kategori: Allmänt

Yoo, efter att ha failat en hel del med att göra ett inlägg här så försöker jag once more!
Idag har sugit! Verkligen... Jag vaknade och var skit sur, woho älskar när jag är sådär! Sådär lagom bitter, tystlåten och allmänt awkward typ....mysigt...
Haha hmm positiva saker som hänt denna veckan har bland annat varit att min balklänning kommit! Jag älskar färgen, marinblå! Och min studentmössa kom också...men den känns typ lite för stor? Trots att jag mätte mitt huvud två gånger D: Och så känns det konstigt för den sitter så högt upp o.o men ahh...antar att det är så den ska se ut haha.. Men jag undrar verkligen om den kommer passa till min studentklänning ahah... Det återstår att se.... Or else I'm screwed!! Eller nej inte egentligen...men jag vet inte om mamma är så pepp på att hjälpa mig köpa en till klänning liksom.
Hmm men ja, så jag måste egentligen städa, fixa klart 2 arbeten tills imorn...och sen fixa två saker i mitt konstprojekt, fixa animationen.. ska skissa det sista.. sen får jag lämna skisserna till stackars Emma, Börja öva på matte nationella och rädda mitt mattebetyg!, rädda mitt konstprojekt lite....asså jag vill inte att hela skolan ska se hur mycket jag failade D: , Skriva det jäkla japanska talet till nästa vecka!, Skriva klart naturkunskap B arbetet.....hmmm har jag nått mer? Hahah jag har glömt en hel del saker också!
Aja har funderat en hel del som vanligt...  Såg en video förut om en tjej som var i Singapore och där fick man absolut inte slänga skräp på gatorna och det var så mycket regler.. Och varje gång det är så strikt så blir det liksom mixat för mig. Ena mig tycker liksom att det är skitbra att det är så strikt, jag menar ärligtalat varför ska vi sprida vår skit och slänga skräp på gatorna vi har ingen rätt till det etc. Sen har vi Jessica nr. 2 som kan få för sig att skräpa ner bara för att, för att kunna uppleva det dumma och korkade man gör som ungdom. Leva livet utan att alltid tänka efter! Jag har som vanligt ingen direkt slutsats utan kommer fram till tämligen förvirrande resultat. Men jag kan som sagt aldrig riktigt bestämma mig, ser för det mesta olika åsikter och förstår dom vilket gör det svårt för mig att säga vem eller vad som har rätt.
Hm men min slutsats var dock lagom, lagom med regler, lagom med diciplin. Jag vill inte vara en tråkmåns, men jag vill inte vara helt överflippad heller. Lagom the awesome swedish word. Men ah det duger for now.. Vem vet hur det blir när man blir äldre... Herregud meningslös ranting igen känner jag... Men men ha det så bra!

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2011-05-03 | 20:27:08
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Jag gillar dina meningslösa rantings, dem får en alltid att tänka på så skumma saker.

    Men kämpa på gumman, jag vet att du kommer klara allt riktigt bra! <3 ^w^

Kommentera inlägget här: