Yeezus

Det går framåt

Kategori: Allmänt

Hello!

Idag har varit en hyfsat händelserik dag! Vaknade x antal gånger haha hos Mal som jag däckade hos mellan fredagen till idag. Drömmar diskuterades (haha var fan rädd när jag var påväg hem tack vare det lol!) och sen bar vi oss iväg till gratis visning av filmen Jane Eyre, den var fan bra. Lite scary ibland och väldigt mörk och grå. Inte alls Jane Austen style som jag föväntade mig haha. Men jag visste ju inget om storyn.

Men ahh för några dagar sen fick jag ett email där det stod att jag även fått en plats på japanskan.. Så yes det blir busy busy till hösten! Ska plugga Engelska och Japanska! Båda på heltid. Kommer typ dö av allt plugg men det kommer för mig vara värt det om jag klarar det. Och i värsta fall kan jag ju faktiskt hoppa av en av kurserna.

Lite jobbigt att man åker till Österrike samtidigt som man börjar på högskolan.. Men ahh ska ringa till dom!

Tänkte vara duktig och städa mitt rum imorn och träna lite. Ska bli gött!

Orkar inte lägga upp bilder man ska bli duktigare!
Kommentera inlägget här: