Yeezus

Oh my neglected dear..

Kategori: Allmänt

Längesen jag skrev nu (för att vara pc-lovern) Meen har haft en hel del plugg, och har fortfarande en hel del plugg.

Tentor som man ska bomba sin skalle inför. VG är ju ett måste i min kurs (om man vill kunna studera utomlands) då alla konkuerar om det. Gosh önskar att språket var mindre populärt. Men ahh så går det! Det hemskaste är nog ångesten av att inte göra saker.
Tre tentor på en lördag liksom haha, vilket underbart sätt att spendera en lördag på! Och sen på måndag blir det två tentor till.

Aja! Jag har iallafall bestämt mig att om jag pallar alla tentorna så ska jag fira efter. För jäklar det saknar jag, the feeling of getting wasted lol. Men först måste jag svara på tre feta frågor om en bok jag inte ens läst. Haha wish me luck.

Imorn! Får man även reda på vad man kommit in på! Shit är lite nervös faktiskt i och med att jag har två planer..eller ahh egentligen en grundplan men en sak som jag kanske vill göra innan jag genomför min plan. Jag lyckades köpa julklappar till alla förutom Johannes och Evelina.... Skitsvårt ju. Jag är fattig också! (iallafall innan julafton)

Men har lyckats spara en hel del dock så positivt äre!

Nejmen nu ska jag fortsätta mitt pluggande, wish me luck cuz' I need it!



(hahah gotta love tumblr)

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-12-09 | 16:51:01

    Gött att du hittat så mycket julklappar ändå! Har knappt börjat fundera på skiten. Och ja nu är det att bli wasted som gäller för mig skulle be dig hänga på med hänga på men antar att det inte är en hitt kvällen innan trippeltentan x) sv. Jo jag är lite inne på det franska nu hahah. Igår skulle jag ta reda på en grej om en fransk författare men kunde inte hitta informationen. Så hittade jag en liten fransk text om det och fatta typ! Kanske finns hopp om att lära mig det där språket ändå. Någon dag.. Blev en lång kommentar nu x) var igen för av jag varit så dålig på att kommentera här :P hörs kram

Kommentera inlägget här: