Yeezus

America fuck yeah.....

Kategori: Allmänt

Heej, kollade nyss igenom mina bokmärken och hittade en gammal film sida som hade gått sitt öde till mötes lol...
¨
Blev fan rädd när bilden kom fram.. Kändes som om typ nån jäkla amerikansk styrka skulle hoppa in genom fönstret och arrestera mig haha... Fan hade ju vart illa. Nemen aja. Idag är man rätt så sjuk vilket suger en del.
Men aja Eleni höll mig sällskap och det var kul. Och jag fick min efterlängtade asiatiska mat lol. Men aja. Mitt sparande gick bra tills idag...fick en jävla äckel räkning som bara sög ut min glädje.. woho <3 älskar ABF som har ledare som SUGER på att svara i telefon.. Aja blev arg från ingenstans haha. Borde gå och lägga mig! Kommer bara bli sur och deppig om jag är uppe.

KOMMENTARER:

  • Ryou säger:
    2011-02-17 | 23:23:59
    Bloggadress: http://skyskrapsopera.blogg.se/

    Aaaahh hahahaha känner igen samma känsla, kände som att för en sekund nån bevakade en när man kom in på en sån sida, fick panik och stängde ner den D:

  • Anonym säger:
    2011-02-20 | 16:04:17

    abf (y)

  • Anonym säger:
    2011-02-20 | 16:05:08

    hemliga kommenteraren (y)

Kommentera inlägget här: