Yeezus

sldjaFDäö

Kategori: Allmänt

Yooo...skrev ett inlägg igår...men jag orkade inte posta det.

Usch den här dagen har sugit lite granna... Det är en sån typisk dag då man bara önskade att man var någon annan (vet inte om detta förekommer hos nån annan men jag har iallafall sånna här dagar)... Man vill byta utseende, byta liv etc.. Det suger lite.

Det positiva dock är att min mamma köpte nutrilett diet sak till mig så nu jävlar ska jag gå ner~~ Och om jag inte gör det nu så blir det bara pinsamt haha.. Det svåra blir ju när man umgås med vänner.. Jag känner mig alltid tråkig om jag säger "nej alltså jag går på en diet" men samtidigt bör det ju inte vara tråkigt att vara lite nyttig så aja... Dubbelmoral much? Nemen anyways.. Jag har tvålsmak i munnen och jag vet inte varför D: suger det med haha...
Åhh jag borde bara gå och lägga mig....allt jag gör blir fel känns det som idag D: Mitt underbara liv <3.. Nemen det är bra det är bara jag som r för jobbig för att uppskatta det denna veckan :( just nu vill jag bara en sak och det är jobbigt och känns orealistiskt. Oh well startade min dag med att kolla på Herkules lol... Den gav mig power haha... Blev lite glad...och sen gick det lite utför men det är bara mitt fel... Hatar när jag råkar få folk att må dåligt över en sak som de inte behöver må dåligt av :/

all in all idag är en till fml klagsak~~

Men iallafall I will update when things go smoother... I hope!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-02-13 | 02:07:21
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    byta liv. känner igen det där ;)

  • Eleni säger:
    2011-02-13 | 22:53:22

    Jag känner igen det med, har en sån dag idag.. Det är bara att ringa om du vill prata!

Kommentera inlägget här: