Yeezus

Dag 5 finns inte

Kategori: Allmänt

Haha idag var det meningen att jag skulle skriva om min bästa vän.... Men ehh jag har ingen bästa vän i singular lol, det finns bara isåfall i plural form... hahaha jag är så dålig </3
Meen tänkte bidra med en låt som faktiskt har med ämnet att göra...vänner igen då lol... Haha gammal låt...hur gammal kan jag vart när jag lyssna på denna? Haha "coola" 13 åriga punkaren....
Haha jag tror att vissa kommer ihåg denna perioden lika väl som jag gör :D
Haha jag diggar fortfarande sångarens namn Hank Von Helvete haha... Men aja
Denna låten är verkligen minnen för mig, den perioden jag handlade mycket på JC, hade svarta jeans och lila converse haha. Kom även ihåg första gången jag klippte snelugg. Tyvärr har jag knappt kvar några bilder från den tiden. Har bara från i slutet av åttan på denna datorn. Men men så kan det gå.

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-01-11 | 13:06:51
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    LÅTEN!!! kommer ihåg det som om det vore igår! <3

    svar på din fråga: Det är mjukis byxor, som är riktigt baggy, haha ghetto-style you know!! hahaha

  • malin säger:
    2011-01-11 | 21:01:05

    jc-perioden lol :D fina tider bro<3

  • malin säger:
    2011-01-11 | 21:01:25

    jc-perioden lol :D fina tider bro<3

Kommentera inlägget här: