Yeezus

Lol fml?

Kategori: Allmänt

Heej, idag är allt segt! Jag vet inte om det är vanligt med självförakt men idag har jag en sån där dag då man typ vill spy på sig själv!

Suger jag vet men det är ingen typ "åh hej snälla säg hur bra jag är gemigbekräftelsenu!!!!" nej nej så snälla gör inte det hahah. Det är bara det att denna dagen är seg och suger och jag är såå extremt lat idag att jag inte vet vad som ska hända med mig imorgon!

Jag har ett prov imorn, meen jag kan ingenting så jag tänkte fuska MEN ... Jag är till och med för lat för att förbereda mig inför att just fuska... Hur illa är inte detta på en skala då? Hahaha liksom lol.
Och nej detta är inget viktigt prov jag är oftast ganska duktig på prov men just nu så orkar jag bokstavligen INGET! :(

Idag fick jag kort som vi tog för typ 100 årsen! Asså skolfotona, Och öhm... jaa.... asså Nej? Mitt face är inte okej på den bilden :( Jag är inte direkt fotogenisk men seriöst.. Mina kinder >.<

Aja hahah ska sluta vara emo över mina kinder haha.

Åhh och nu har jag lov btw~~
Kommentera inlägget här: