Yeezus

Vad jag åt idag?

Kategori: Allmänt

Yoooo!
Jag har varit skit lat med bloggandet men nu skärpre jag till mig lite haha.
Vad jag åt idag hade jag som nästa steg... Men jag och mat, vi har ett väldigt konstigt förhållande så det var svårt att ta kort på. Meeen jag lyckades med frukosten iallafall (hahah jaa,, jag åt restan av dan tro mig. Äta för lite är verkligen inte problemet här)
Hahah min mammas bröd, det är verkligen sällan jag äter bröd till frukost, jag gör det endast om mamma bakar (vilket hon aldrig gör nu förtiden) eller om jag har folks över som vill käka bröd och ja inte pallar att ta något annat, eller om jag är hemma hos nån men men. Iallafall jag brukar faktiskt äta en ganska stor frukost. Men det jag har här är mammas bröd, en apelsin , ett glas vatten och Tè.
fint fint.
Öhm ahh...såå snart är då detta lovet slut :( Vilket suger, dock längtar jag fram haha orkar inte med mer snö nu!
Och nu är det 2011! nytt år och dags för att fullfölja sina nyårs löften! haha lol.. Men det är sant jag har en del nyårslöften som jag ska fixa i år.  Aja men men detta inlägget blev inte så långt, men jag skriver mer antingen imorn eller på fredag. Får se vad som händer!
Kommentera inlägget här: