Yeezus

Yoo mothaf*ckzzz

Kategori: Allmänt

Lol på min titel... Meen iallafall! Snart är lovet slut vilket i sig suger...hårt!

Meen aja får hoppas på att tiden går fort så att man snart kan fylla år! Ta studenten and then get tha fuck outa here... lol nej jag lovar jag är ingen wiggah haha...

Nemen ahh det jobbiga är då bara projekt arbetet och att man har matte EN gång i veckan i TVÅ timmar!! D: D:

Also! Japanska klockan 8 am! Inte okej jag är en bortskämd estet och vill börja mina skoldagar klockan nio ju :( eller senare <3

Aja Shan the Man kommer i mars och den ska jag se! Vilka som följer med är ännu oklart men det fixart! (loool hatar det ordet, det och gört!)

Meen hmm dag...5-7 vet inte vilken dag jag är på...men den kommer snart! När jag orkar ta kort haha.

Aja här kommer en ego bild på mig :D wohoo~~

Fan ovanligt pepp idag~~ Also also idag ska jag ha en liten familjemiddag haha undrar vad som kommer diskuteras vid familjebordet tro? Jag gissar på matte, politik, historia, religion och kaaaanske astronomi haha... Min familj <//3 Aja så länge de inte börjar snacka om min framtida pojkvän som läskigt nog har kommit upp några gånger o.o.... inte okej!
Haha förövrigt så ser det lite ut som jag gör min N*** nose (haha intärn,intern? skämt iallafall)
Aja men nu ska jag dra! See ya in a couple of days!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: