Yeezus

Heej! xD

Kategori: Allmänt

Tjaaa! Dåliga nyheter! Kan tyvärr inte lägga upp bilder här, funkar varkeen för mig eller mimi D: så jag...vet inte riktigt vad jag ska göra om jag ska lägga upp på fb eller nått. Men Det har gått bra med resan och allt och nu sitter jag på vårat hotellrum och tar det lugnt medans mimi sover!

Jag har sån sepe energi så det inte är klokt! Vill bara göra saker, stackars mimi som måste dras med mig!

Jag har iallafall blivit mer van vid temperaturen här och sitter och fryser i ett rum där det är 20 grader! haha.

men ahh jag kan skriva mer innerligt senare, har skrivit en del email och blivit trött haha, väldigt kul att emaila er alla! haha xD

men jag uppdaterar förmodligen lite senare!

KOMMENTARER:

  • Tancinha säger:
    2011-07-04 | 19:56:02

    Gå in på photobucket.com och se om du inte kan lägga upp bilder där och länka in hit? det borde gå.

    Hoppas ni har kul!

    kram

  • Emma säger:
    2011-07-11 | 14:02:48

    MenMenMen.. Skriv ändå ;w;//

Kommentera inlägget här: