Yeezus

Onsdag, Torsdag!

Kategori: Allmänt

Tjoolololol.....haha jag vet inte vadfan det var för hälsning men hej!
Hade mycket trevlig afton igår med tjejerna och det firas med stulna bilder från facebook!
En inte så vacker bild på mig haha men den nya klänningen som jag giller!
Var påväg till restaurangen då~~
Eeleni händer hahaha!!
Dricker på Franke's haha fiint!
Måste förövrigt fixa min lugg den är verkligen inte okej nuförtiden D:
Men jag funderar på att antingen köra på the usual lugg eller snelugg haha woooow vilken förändring där asså, nemen ska klippa det annurlunda till hösten sen men nu vill jag bara ha långt hår!
Aja..ska nog börja fixa mig för idag ska jag fika med Mimi och hennes mamma och min egna haha och så ska vi ta ut yenen! :D
7 days hahah! (hoppas nån fattar skämtet!)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: