Yeezus

Yooo!!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag inhandlat lite saker till den kommande Japan resan! Typ solskyddfaktor haha :D och waterproof eyeliner, tro mig nödvändig!
Har även köpt lite kläder :D (gjorde det i måndags) men ska ta kort på allt när jag väl fått min kamera....haha
Men tänkte bidra med lite bilder på mig och cyber.. Nu när jag tagit studenten tänkte jag visa bilder från ett avslutat kapitel (höhö jag vet att ni gillade det där uttrycker)
ES08 Bild haha
2008/2009 årskurs 1
Haha asså herregud min lugg!
Hade ju alltid håret framför ansiktet, äkta tonåring style! Nemen det är när man ser dessa bilderna som man verkligen inser hur mycket man har förändrats!
2009/2010 årskurs 2
Lerhelvetet!
Brunhårig :O
Kroki!
Haha mitt ansikte är lite fuckat men skitsamma :D
haha Gabriels huvud, så som det skulle sett ut!
Mörkt hår man hade :O
Min fula skål haha!
Klass bild innan krokin i tvåan!¨
2010/2011 årskurs 3
Haha Hans...vet inte vad för pose han kör på men ah.
jag som sexig Hindu!
Konst!
Haha jag vet INTE vad jag gör med mitt huvud! Sarah som muslim we like! haha xD
Tjockar oss i soffan på utställningen!
On our way to stockholm...and my lips are gone :(
Sega på konstutställningen i stockholm
Klass bild i trean!
Thats all folks!

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2011-06-15 | 01:21:52
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Baaaaw, jag tyckte du var söt i ettan. ~~ och i ditt mörka hår, och självfallet nu också<3

    Mysiga bilder~~

  • Sarah säger:
    2011-06-15 | 07:24:37
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Aw, sötnosen :*

    Hahahaahaha, jävla muslim :((((((

  • eleni säger:
    2011-06-15 | 11:15:23
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    aw, så liten i ettan!!! haha vågar inte ens titta på bilderna från ettan på mig haha

Kommentera inlägget här: