Yeezus

babbel skit

Kategori: Allmänt

Yoo, ingen dagens outfit bild på mig inte ;o inte på ett tag iallafall.

Men ah idag och igår har det sugit lite granna, inte för någon speciell anledning utan bara just det faktum att hela jag har varit off. Har känt mig trött, seg och extra lättirriterad. Jag vill få tillbaka skolinspirationen men det går verkligen inte jag är så jäkla trött på allt och vill bara se på film och dö typ... VIlket jag på ett sätt har gjort. Igår såg jag på Slumdog Millionaire och idag såg jag på Blood diamond. Bra filmer! Älskar Dicaprios accent haha "jaa man!".
Aja usch idag har det inte vart bra alls, antingen är jag för varm eller för kall och jag är trött men samtidigt känns det som om jag har vilat för mycket. För att inte tala om att vi har naturkunskaps prov imorn och japanska prov på fredag <3 och visst jag hade gärna gått imorn för provet och det men hela den fucking dan är så jävla lång och jag har ingen aning om hur jag känner imorn. Sen har jag inte övat ett piss! Hej negativ!
Sen imorse hade jag en dröm som jag inte ville vakna upp från, man blir verkligen påmind om hur mycket vardagen kan suga när man vaknar upp av sånna drömmar.
Så ah får se om jag lyckas komma iväg imorn eller inte. Sen tänkte jag klaga på hur irriterad jag kan bli på människor ibland men det ska jag inte göra haha känns så långsökt med tanke på att alla gör misstag, jag bara önskade ibland att folk kunde lära sig att se sina misstag men det är vad det är. Haha jag orkar inte mer. Ska försöka sova eller eventuellt kolla på film. Men jävla USA gör det så jobbigt att hitta nått då man själv nästan kollat slut på de man har på datorn.

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-03-10 | 11:59:11

    Verkligheten suger. Film är bra. Jag såg social network igår. As najs :o undrar varför alla hatar den

Kommentera inlägget här: