Yeezus

Jag vet inte

Kategori: Allmänt

Haha tog den här hemsidan från en klasskamrat på fb! http://www.yttermera.se/nyheter/horoskop/index.html

Min var:
Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.
haha så stämmer detta in på mig? xD
also nu är et fredag och jag har sugit på så många sätt (misstolka inte lol). Men jag ska klippa mig idag och färga håret så det ska bli nice plus ska jag ut idag och imorn blir det Shan the man!
Jag ska även försöka ta outfit kort idag om jag kommer ihåg det xD haha
so anyways ciao for now

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-03-06 | 14:55:59

    lololol hur kan man inte misstolka den meningen. vill se outfit bild, jätte fina bilder på fejan ju ;)

  • malin säger:
    2011-03-06 | 14:57:00

    av malin (y)

  • eleni säger:
    2011-03-07 | 20:51:31
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Haha, shan var så jävla bra!!! Är SÅ nöjd!! haha

Kommentera inlägget här: