Yeezus

Suger :/

Kategori: Allmänt

Åhhh usch livet är inte direkt en regnbåge nu lol... Allt i skolan är stressande och suger, har ont i ryggen och det suger plus två prov! Ett imorn och ett på fredag.. vilket ska man satsa högst på då?
Sen misstänker jag att mina betyg kommer sjunka rejält om det visar sig att det blir härdsmälta i Japan och jag och mimi inte kan åka dit :/ Det är liksom det som håller mig igång nu typ "woho ska resa till värsta feta staden och typ bo på hotell ocxh träffa min twin lol"  nej men seriöst :( kommer ju så paja studenten och allt! Fan är skit irriterad och trött nu orkar inte haha. Måste plugga FML! Och klart jag tycker verkligen synd om alla japaner och all skit som har hänt med dom :/ ingen förtjänar detta och jag är typ sur på kontinentplattorna! Haha erat fel era jävlar!! D:
Nemen ah får la hålla tummarna, det sorgligaste är ju inte att jag och mimi inte kan åka utan det är ju faktiskt att det kommer förstöra mångas hälsa :(
Aja hoppas på bättre tider!
Jag har faktiskt försökt att vara duktig och mer involverad, försökte skicka pengar till röda korset men min bank ville inte haha. Jag måste tydligen vänta tills nästa månad :/ eftersom jag betalat för hotellrummet med mimi...hah så ironiskt eller hur? Samma fucking månad~~ woho. Nemen jaa ska sluta flippa på en blogg haha.
Bilder från hotellet man kanske aldrig kommer få uppleva... Men jag har bestämt mig för att ifall det värsta händer så ska jag resa dit året efter beroende på vilken utbildning jag hoppar på...
Men aja hoppas alla mår bra haha.....

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-03-17 | 00:17:43

    ursh, hoppas det blir bättre!

  • eleni säger:
    2011-03-17 | 10:49:22
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Det kommer nog ordna sig, alla vill ju verkligen hjälpa till!

    Vi kan ta en tröst solresa i slutet av sommaren annars, och sen får du peppa Japan igen! Han får faktiskt komma hit med om det blir för jobbigt i japan!

Kommentera inlägget här: