Yeezus

Frisören!

Kategori: Allmänt

Japp då har man inte så nyligen kommit hem från frisören dag 2. Var tvungen att komma två dagar då jag klantade mig och kom en timme försent igår haha.

Börjar verkligen att tycka om att gå till frisören, för några årsen fick jag ångest av det men nu är det bara skönt! Tycker den salongen jag går till är allmänt bra typ!

Här kommer lite bilder på resultatet! Jag färgade håret, slingade lite, klippte det, färgade och nopprade ögonbrynen och sen färgade jag mina ögonfransar svarta haha (det lär man definitivt inte se här men det är rätt nice att ha svarta ögonfransar!)





Gött att min badrumslampa är så gul! (Y)

ciao!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-11-08 | 22:36:01

    vart klipper du dig då? på moscow fortfarande?

    haha gjorde du allt det där? hur mkt gick inte det på egentligen? :O

  • malin säger:
    2011-11-09 | 20:22:36

    kuul ^^ du lät vara fett pimpad nu då'! ;)

Kommentera inlägget här: