Yeezus

Komma igång

Kategori: Allmänt



....Yes måste komma igång med träning och kost nu haha, är så himla lat och instabil för tillfället. Ingen koll alls haha. Men men får ta och skärpa till mig, synd att simkort är så himla dyrt!!! Men ska iallafall skaffa det inom en planerad snar framtid. Borde göra November till en fastar månad med tanke på att December är en såpass fet månad.

Yes yes..aja Fick reda på min näst sista tenta idag och där fick jag också VG, YES! Hoppas verkligen att jag får VG på den sista som är den viktigaste också!

Var på stan med Susanna i tisdags och fick köpt ett par svarta byxor som jag velat ha ganska länge nu, bekväma sådana! Sen köpte jag mineral puder och två spel LOL det var rea och jag kände typ why not! Sen är det spel som jag tycker om. Två st för sammanlagt 200! Asbilligt ju!

Måste förövrigt skaffa nya hörlurar. Lyssnar via min handsfree och det pallar jag inte med om jag ska springa. Klarar inte av att springa utan musik.

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-11-09 | 20:24:50

    känner mig som hon på bilden, pallar inte äns springa till bussen x)

Kommentera inlägget här: