Yeezus

Winterfor

Kategori: Allmänt

Heeej!

Tiden går sjuukt snabbt nu, snart är det December! Det innebär jul och julklappar. Det ska självklart bli mysigt... Men pain in the ass för plånboken! Haha det är jag nog inte ensam om att tycka.

Har varit i Hannas lägenhet från igår till idag. Var tvungen att åka hem tidigt och plugga D: Har sjuukt mycket att plugga just nu och det är typ det enda jag tänker på. Det,kläder och resan i mars. Haha I'm obsessed! Har glömt bort allt kul som händer till julen, jullov (eller ahh "efter tenta tid lol"), Nyår, en anledning till att sitta inne och softa utan att få dåligt samvete etc etc. Fast självklart drömmer man om soliga stränder och vackra solnedgångar.. Som inte sker innan klockan sex lol.

Aja som sagt! Igår! Hade filmkväll med Emma hahah shit vad vi flummade! Grodan och Ynglet lol! (internskämt again) vi tog flumbilder, en del kan jag nog inte posta då innehållet är för starkt..Haha nej dåligt skämt, jag ser äcklig ut och mitt hår med!


Retard bild nr 1



(hahaha Emma posar så mycket bättre än mig D: )


Ahh är rätt nöjd med min vinterspelnings lista, haha verkligen min musiksmak!

Oh well ointressant!, Måste sätta igång med julstädningen också, har ju planer på att ta bort trumsättet och möblera om lite hehe.

Måste förövrigt säga att jag har nog haft den mjukaste huden denna veckan! Och det mjukaste håret! Jag misstänker att det är pågrund av att jag ätit en massa fisk denna veckan, plus en hel del hårinpackningar, grönsaker, frukt och så har jag en ansiktstvätt som är sjuukt bra + en lotion som är asbra!



Och för att  bara så random utmana mig själv ska jag posta en bild där jag ler (jag avskyr bilder där jag ler förövrigt)



We all love the above angle haha

Aja men nu orkar jag inte skriva mer, hoppas ni har det bra! Jag måste plugga haha D:

KOMMENTARER:

  • Tancinha, Emma säger:
    2011-12-21 | 20:19:00

    Grodan och ynglet asdfghjkhgfdsasdfgh <333

    Ooohhh, just det lol, hahahaha, omg, jag ser förfärlig ut. Du posar mycket bättre än mig. asdfghjk

Kommentera inlägget här: