Yeezus

Vill man lida pin får man fan ta och lida pin

Kategori: Allmänt

Äg äg äääg! Fick VG på hela kursen! :D Är asglad! Nu gäller det att fixa VG på denna kursen and it will be niiice!

Färgade håret idag, fick akut färga det hos frisören då jag såg asful ut i min egna kreation lol...Draco Malfoy:ish haha jätte fint varè! xD

Ska klippa mig och fixa ögonbrynen tomorrow! Yes! kommer bli bra! Ska försöka ta mig upp imorgon och försöka springa! Måste komma igång med träningen nu. Borde städa med haha... Har aldrig tid med det ju :( Och när jag väl har tid så spelar jag...haha Diablo är fan beroende framkallande! Men nej jag ska inte bli spelnörd och sitta hemma, stinka och dricka energidryck...

Oh well fan jag borde ta en bild..men jag pallar aldrig ta bild på mig utan smink, jag ser så drogad och trött ut då. Glömmer alltid att göra det när jag väl är sminkad haha. Men jag lovar ska ta mer ego bilder haha *för jag förutsätter sådär fint att den/någon som läser denna bloggen vill se mer bilder på mig haha*

Fan kom på att det snart är jul.... Och min syrra ska till Thailand! Avundsjuk är jag. Hon ska även till Indien samtidigt som jag ska till Japan haha ganska kul faktiskt. Ska tvinga henne att skypa med mig...Om hon nu får ta med sig datorn, hon ska tydligen bo på ett buddhist kloster isåfall.. Haha får hoppas att hon inte hittar sig själv för mycket därborta och kommer hem som årets bohem..eller ahh hade inte haft nått emot det, bara hon inte ställer in bröllopet eller nått haha. Men det tror/hoppas jag inte!

Fick förövrigt mitt hjärta krossat av ett par skor från Bik bok! Lovely pumps of my dreams typ! Får se om jag kan ha råd att köpa dom inom en snar framtid! Har ju de andra finskorna men har ju inga snygga pumps! En livsnödvändighet haha.

Aja ska sluta skriva av mig och gå vidare i mitt spel haha n00ben spelar!




Random bild bara för att!

Haha jag vet inte varför rubriken heter som den heter...tänkte skriva "vill man vara fin får man fan ta och lida pin" men detta var lite roligare hahah

KOMMENTARER:

  • Ryou :DDDDDD säger:
    2011-11-07 | 21:47:52

    Hahaha läste det som finska tjejer ( finskorna) och brast ut i skratt här borta

  • Sarah säger:
    2011-11-08 | 09:09:56
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Älskar att du blev så kär i skorna! ;D

    Och ja, EGOPICSWEWANTBIATCH! <3

  • malin säger:
    2011-11-09 | 20:27:11

    hahahah läste också finsk-orna (y)

    värst vad bra det går för dig med plugget! får steppa upp känner jag

Kommentera inlägget här: