Yeezus

Without further ado

Kategori: Allmänt

Yo!

Idag är jag så himla seg! Tror jag sov för lite igår, vände nog en hel del på dygnet i helgen och så.
Var hemma hos Emma i helgen, eller ah hos hennes farsa i Lerum! Haha. Det var nice och vi flummade rätt mycket. Skönt med lite miljö ombyte ibland!
Sen har jag varit rätt duktig och gått en del, behöver bara komma ikapp med pluggandet.

Nu har de typ Global week på GU och det verkar hyfsat intressant. Tyvärr har de en massa sessioner när jag har lektion och sen är jag rätt feg haha, har aldrig gått på ett seminarium. Känner mig så trögfattad haha är rädd typ att det ska kosta och sånt!

Aja ligger just nu på min soffa och softar...*dålig* och så typ ska jag börja kolla på nån amerikansk serie. Kan dock inte riktigt bestämma vilken.

Ska försöka möblera om mitt rum också! Ska bli kul att se hur resultatet blir.

Aja hoppas ni har det bra i dessa sega senhöst dagar!

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2011-11-22 | 21:11:12
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Är det att du har några serier att gå på eller är det bara att du är sugen på att se en amerikansk serie av vilket slag som helst? C:

  • Tancinha säger:
    2011-11-25 | 20:14:12

    ;DDDDD <33 Det var en as flummig helg lolololol!



    Lycka till med studerandet!

    Googoooo~~!

Kommentera inlägget här: